Ahad, 24 Mac 2013

NAJIB AKAN CERAIKAN ROSMAH




HAKIKAT
YANG WAJIB DI TERIMA
 ANGAN ANGAN BERAHI
UNTUK NGANG
DI PAGI HARI

PENYEKSA 
BATIN SENDIRI

MIMPI TEGANG

Perdana Menteri Ketengah mesej gaya hidup sihat

PUTRAJAYA 24 Mac - Tatkala bahang Pilihan Raya Umum Ke-13 semakin memuncak,  Najib  Razak mengalih tumpuan buat seketika daripada membicarakan soal politik, untuk meluangkan masa bersantai dengan orang ramai di sini, membawa mesej mengenai amalan gaya hidup sihat.

Beliau berkata, akibat kepesatan kemajuan, gaya hidup masyarakat kontemporari rakyat Malaysia kini sudah berubah sama sekali berbanding suatu ketika dahulu, sehingga mengakibatkan negara berhadapan dengan masalah seperti obesiti, kencing manis dan darah tinggi.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH 
KAH KAH KAH

woit... APA MAKNANYA  KENYATAAN INI?..... kah kah kah...

kah kah kah.... INILAH SEBENARNYA CITA RASA  MAT MONGOL.... kah kah kah..

kah kah kah... SLIM MELIM DAN BERGETAH.... kah kah kah...

kah kah kah... APAKAN DAYA  DI TANGKAP BADAK.... kah kah kah


MULA KAN LANGKAH
UNTUK JADI
SELIM MELIM


--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.ko dah rasa Pr akan kalah teruk!!cuma kawasan cina je yang akan berpihak pada Pr!!
2.ziana ka!altantunya ka!!ada videoka!!kalau dok guna ayaqlioq jee!!buat buang masa je bhaii!!

C++ berkata...

Bhai TT...

Ala... kalu Najib ceraikan Rosmah... lu angkat la itu Rosmah lepas dier abis edah... hahaha...

Gua tau lu suka sama Rosmah.... tak gitue... hahaha

http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2011/03/tukar-tiub-bernikah.html

Jangan mare...

Tanpa Nama berkata...

najib tu nak ckap direct depan2 kak ros, x berani, dah xde telur kan... tu yang ckap cm tu kat public, tapi sbenarnya, tuju kat kak ros la.. kahkahkah

p/s..anon 4:39 ptg, gua ingat body lu pun plum + obes cm kak ros, tu pasal lu terasa...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

abcd

labukau berkata...

tengahari tadi, lepas makan tengahari berlaukkan sotong goreng dan ikan nyok-nyok kari, jam 1 tengahari, keluargaku bersidai depan TV sementalahan menantikan waktu zohor. Kebetulan anak2ku dua orang sorang lelaki dan sorang perempuan balik bercuti dari universiti tempatan.

Tak semena2 aku dan keluargaku ketawa berdekah2 bila tv3suku menayangkan pm dengan kempen senaman dan obesiti. Anak perempuanku merajuk pulak kerana menyangka kami sekeluarga mentertawakannya kerana kebetulan pula dalam keluarga kami dialah yang kelihatan agak gempal dan sedang dalam usaha berdiet.

Puaslah jugak aku memujuknya dengan mengatakan bahawa kami bukan mentertawakannya, namun alasan itu tidak diterima. Sudahnya, merajuklah anak aku tu. Aku biarkan bini aku setelkan benda ni sebab dia dulu yang memulakan ketawa besar masa pm sebut pasal obesiti. Tak tau la apa alasan yang bini aku bagi kat anak perempuan aku tu sebab petang ni aku nampak anak aku dah ceria balik..... mungkin alasan yang sama seperti yang TT bagi kot???

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...laki sendiri obes nak nasihatkan org jaga kesihatan lak. dulu wasathiyah, konon nak bersederhana tapi laki buas dgn belanja hahahaha

Unknown berkata...

Macai2..ape2pin syabas..korng pembaca setia TT.. hidup TT...