Ahad, 24 Mac 2013

YA AMPOOON TOLONG LAAA



KITAB UNTUK PANDUAN
 Bekas pemimpin PKR terima ugutan bunuh
KUALA LUMPUR 23 Mac - Beberapa bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) termasuk salah seorang pengasasnya, Ng Lum Yong didakwa menerima ugutan bunuh dipercayai kerana mengadakan ceramah yang mendedahkan perilaku  Anwar Ibrahim kepada orang ramai.

Lum Yong ketika dihubungi mengesahkan perkara tersebut.

"Saya terima panggilan daripada seorang lelaki pukul 2.45 pagi ini yang meminta saya berhenti berceramah atau nyawa saya melayang," katanya.

Menurut Lum Yong, beliau tidak takut dengan ugutan itu malah lebih bersemangat untuk berceramah dan menceritakan kebenaran.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...TOLONG LAAA JANGAN BUAT PERKARA BODOH INI...kah kah kah...

kah kah kah...BERTAUBAT LAAAA.... kah kah kah...

kah kah kah...JANGAN LAH BUAT  BODOH MACAM INI.... kah kah kah...

kah kah kah...UBAH LAA CARA KERJA... kah kah kah..

kah kah kah.... JANGAN BUANG MASA... kah kah kah...

kah kah kah...BUAT APA BUNUH LUM YONG.... kah kah kah...

kah kah kah...BUAT APA UGUT LUM YONG... kah kah kah...

kah kah kah... BASUH SELUAR DALAM LEBIH BERMANAFAAT DARI BUNUH  LUM YONG.... kah kah kah...




--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lum yun.....
kah kah kah kah
kah kah kah kah
suruh dia pegi Lanchowwwww la

Tanpa Nama berkata...

tak logik langsung ada ugutan yg begitu dahsyat terhadap org tua tu! Kalau ugutan bunuh itu utk DSAI(sebut PSY) ke, pakcik isham rais ke.. munasabah jugakan?

Tanpa Nama berkata...

Dah nak dekat macam pengakuan mat2 perasan nih... saja nak buat sandiwara baru - memang buang masa nak ugut diorang nih, basuh kasut sekolah anak2 aku lagi elok

Tanpa Nama berkata...


Wooooiiiiitttttt ,
Ini punya anak haram ada mini market di phasa 5 ,jln h1.
Minimarket tu pun tak bolih compete dengan mini market al shaya sebelah mini market dia. Tiba2 ah long cari dia.
Tiba2 dia beli bungalow di bukit melawati harga 2.8 juta dengan pakai na,a abang dia. Dia ni duduk kat wangsa maju .
Semua orang tak pi minimarket dia sebab harga lebih tinggi dari kedai mamak2EEEEEEEEEEE .
Dia jual diri dan sekerang cakap yang bukan2 . Ptuiiiiiiiii anak haram ng lum yong ke pong ke tong ke EEEEEEEEEEEEEEE Pukimak dia dah ada ulat.
Nak bunuh dia KONON dia ni cacing lah

Arouse Mah berkata...

Seumur hidup aku tak tahu ada makhluk nama LUM YUM, dan tak tahu pun apa jasa dia dan bila dia berkawan dgn Anwar.

Melancap lagi bagus dari pi ugut magkok ni.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha lawak2...semua tu auta saja.. rakyat x bodo mcm lembu la.. skrg apa cerita pun...rakyat sudah x pcya...kisah sebenar rakyat akan tahu bila ameno dihumban ke longkang...tguuuuuuuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

Kalau korang kencing aku kata Spende terapung di jumpai berlegar2 di ampang jaya aku lagi percaya drpd mitos hanjeng lum yun ni nak kene bunuh...sape tah lancau busuk nihhh tak kenaiiiiiii...