Ahad, 3 Mac 2013

SANDIWARA AL-LAHAD DATU TERUS BERJALAN





PADA 9/11 BANGUNAN WTC
DISERANG
3000 WARGA AMERIKA MATI
70% RAKYAT AMERIKA HARI INI
MENUDUH 9/11 ADALAH RANCANGAN KERAJAAN
UNTUK  MENGOLAH PERSETUJUAN
UNTUK MELACARKAN SERANGAN KE ATAS IRAQ

IRAQ DI TUDUH SEBAGAI
PUSAT AL-QAEDA
LALU ADA KEMPEN 
WEAPON OF MASS DESTRUCTION

TUJUAN HAKIKI IALAH
UNTUK MENGAMBIL MINYAK TIMUR TENGAH

BUSH SELALU  MENJAWAB
MUSTAHIL INI KONSPIRASI KERAJAAN
KERANA 3000 MATI

NOTA
kah kah kah
maca, ada dengar hujah ini
kah kah kah


PENCERA DARI PEMBACA TENTANG SANDIWARA DI LADAH DATU




 LATEST NEWS
Betul tak Ramalan gua? Latest News, di Semporna Ade Tembak Menembak.. Ramalan Gua Pagi Tadi. " Sandiwara Seterusnya Yg Diramal... Kemungkinan dalam 2-3Minggu ini Ade Sandiwara Satu Tembakan Rambang Di Tengah Tengah Bandar di Sabah... 

Kononnya Ade Saki Baki Pejuang Sulu Tak Berpuashati dgn Kematian Rakan Mereka, Lalu Negeri Sabah Di Isyhtihar Darurat.. Dan Pilihanraya Sabah akan digantung atas Sebab Keselamatan.. lalu Najib Membubarkan Parlimen... Ok Tak Skrip Drama Telenovela ni.. kah kah kah.. " on SKRIP SANDIWARA MULA KANTOI MANTOI
Publish | Delete | Spam
ipohmali
on 3/2/13

NAJIB DAN SEPUPU BUAT SANDIWARA
Najib dan Hishammudin jangan coba nak main sendiwara hingga mengakibatkan nyawa manusia.Nampaknya drama yg dipentaskan sudah makan diri.Sila jawab TT - kemana yg lain hilang.Khabarnya kkawasan itu dah dikepong dan pantai Lahat Datu pun sudah diikepong. on KEMANA YANG LIAN HILANG?
Anonymous
on 3/2/13
 
GERILA MACAI GEROMBOLAN
selebih 222 org tentera Sulu hilang kerana sebenarnya mereka ni macai upahan gengster/mafia UMNO di Sabah yg berang dgn kekalahan tuntutan tanahnya terhadap FELDA di mahkamah. 

Mafia UMNo ni ada kaitan kekeluargaan dgn 'sultan sulu', sering ugut pegawai felda dan polis dgn bom ikan buatannya semasa menuntut hak tanahnya. Tgk, tentera dan rakyat kita dibodohkan, dua org gugur sebab mafia keparat ni.

 Tu yg diorg senang lepas balik ek filipina, pasal diorg macai upahan pemimpin UMNO. Bukti: http://shalehudin.blogspot.com/2013/03/lahad-datu-edisi-berapi-dari-sabahkini.html on DALAM SANDIWARA PASTI ADA WATAK MATI
Mujahidin Cekak anti-UMNO
on 3/2/13

INI SATU SANDIWARA
SILA HAYATI PENJELASAN TT!! tak perlu nak telan bulat-bulat pasal pencerobohan ke' militan ke, tentang sultan-multan ke. dei, INI sandiwara UMNO diajar YAHUDI!!! 

ITU SULTAN JKK UMNO kah kah kah sejarah: satu kapal yahudi dibom oleh yahudi di persisiran Israel; twin tower ramai yahudi keluar sebelum runtuh.....sauk dan lahad datu: anak bongsai MESTI dikojolkan!! tarak mati kalu mana ada suspen???

 hari ini ada internet, tarak boleh tipu-tipu geng...sabah jgn kasi jatuh nanti badak terjun satu lagi jambatan kah kah lepas ni NO PRU13 la..kalau PR menang itu sultan gerenti balas dendam..ayo-ayo Bala itu army intelligence jgn main-main tau...dia org tarak pakai c4 dah tapi DRONE..mana mau lari ane? kah kah on DALAM SANDIWARA PASTI ADA WATAK MATI
Anonymous
on 3/2/13

KAITAN DENGAN GEROMBOLAN
Ala bro, Insiden pencerobohan di Lahad Datu menurut Mutalib MD ada kaitan dengan Ahmad Malandi, Ketua Cawangan Umno Kampung Sungai Nyamuk, Lahad Datu. Mutalib MD adalah penulis Sabah yang membesar di Lahad Datu.

 Saya pernah tinggal dan bekerja selama lima tahun di Lahad Datu. Ketika Lahad Datu diserang lanun dari Filipina tahun 1985, saya masih bertugas di sana dan sempat merasai keperitan dan ketakutan serangan tersebut. 

Memang kalau serangan seperti ini berlaku, semua kedai akan ditutup dan semua penduduk tidak berani keluar rumah walaupun perintah berkurung tidak diisytiharkan. on BERITA BARU MASUK
Anonymous
on 3/2/13


 SIAPA PENGARAH SANDIWARA INI
Ini filem sudah pangsai. skrip yg diterima malaon lain2. beruk ckp lain kambing ckp lain lembu ckp lain. bapak malaon pulak tiba2 keluar kat tv ckp mcm hero. deyy pi perang sama penjual carpet dulu la sblm nk perang dgn tausug! aiyaa.. on DALAM SANDIWARA PASTI ADA WATAK MATI
Anonymous
on 3/2/13


KAH KAH KAH
KAH KAH 
KAH



-------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Lagi best anwar ibrahim dituduh membawa masuk orang sulu ke sabah sejak bila anwar kerja jaga pantai sabah? Sejak bila agensi laut sabah terima arahan anwar ibrahim? hebat betul anwar belom jadi pm dah boleh jaga siapa keluar masuk negara

Awanama berkata...

macam babi la ko. ko nak politik pon bertempat la mangkuk

Awanama berkata...

Watak mati? aduii.. Agak dah kenapa dgn korang ni...

Pada kitorg rakyat ni senang je, buktikan watak yg mati tu sebenarnya masih hidup.. Then, baru kitorg terima teori2 hebat korang ni.

Kem BN dok kluar fakta2 Anwar terlibat dlm krisis ni korang taknak counter ke?

Tapi takpe, kalau korang buat2 tak perasan tu, kami rakyat Msia dah mula paham style korang..

Awanama berkata...

sakmongkol AK47 said...

of course kita akan politikkan. sebab kerajaan umno bodoh. ini adalah pencerobohan oleh rakyat asing. kerja menjaga keselamatan negara dari serangan asing ialah kerja askar bukan polis. kalau dari mula bedil dengan kapal terbang atau bedil dengan kereta kebal yang malaysia ada, mungkin kematian dari pihak malaysia boleh dielakkan.

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1604477176521753208&postID=2459539141906466238

rakyat sabah tau apa sebenarnya berlaku. bagaimana feri yang membawa masuk tentera sulu boleh membolosi perairan malaysia. kapal selam yang canggih mengelilingi perairan sabah selalu. bot peronada yang berharga berjuta Ringgit ada, tapi tentera sulu boleh masuk.
ia boleh masuk kerana yang menjemput tentera sulu masuk ialah 2 ketua cawangan umno. seorang berbesan dengan kiram. setelah kalah dalam perbicaraan mahkamah dengan felda, sang besan melapurkan kpd kiram, tanah kita sudah dirampas. sila datang ke lahad latu, untuk mempertahankn tanah kepunyaan sulu.
nyawa poli skita hilang sebab menteri pertahanan bengap, menteri dalam menteri bodoh dan perdana menteri tak berani buat keputusan. ya- kematian polis kita angkara kelembapan kerajaan UMNO.

alatan tentera ada, missiles ada, kapal terbang sukhov ada, penceroboh boleh dic4kan dari udara.

3 March 2013 15:44

hishamudin rais si BABI berkata...

apo bincek eh kau ni wahai BABI Isham rais......?

Awanama berkata...

PERSOALAN CEPUMAS BAGI ORG2 YG. BERFIKIR..

KENAPA KRISIS INI DIKENDALIKAN OLEH POLIS YG MENJAWAB PADA HISHAMMUDIN/NAJIB DAN BUKANNYA TENTERA YG. BERJAWAB PADA AGUNG???

LU RATAPLAH SENDIRI..

~ Arwah Apah Kampong

Awanama berkata...

say no to UMNO macais.

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Ini semua salah anwar.......9/11....WTC ..anwar penyebabnya........malaysia kalah bola dengan singapura....anwar penyebabnya........cincin resmeh menser tetiba terpinjam....anwar juga......tahi bintang jatuh kat russia...anwar juga.....kena bagi arahan TEMBAK walau musuh dah satu un depan mata...tadak arahan tak bley tembak polis kito..tahan je peluru tu...pun anwar juga penyebabnya....kalau sejuta insiden dan casuality.....96 % anwar puncanya....ini anwar bukan calang calang orang ooooooo.......ini tuduhan sungguh berat dan tipikal ooooooooo.....kalau saya kena ahhh...boleh jantung off oooooo.....banyak tahan lasak ini orang oooooooo....serupa unta padang pasir oooooooo.....ini boleh pimpin orang dan negara oooo...mana ada orang yang tough ini macam sekarang ni...labey lebey kalu sudah tua.....inilah orangnya....inikalilah.....

Awanama berkata...

Ini bukan teori. Ini fakta. Kalau kamu betul-betul tinggal di Sabah baru kamu tahu. Sekarang ni di Sabah, susah nak kenal musuh! Sebab Filipino ramai dan ada di mana-mana di negeri Sabah ini. Mereka sudah berada di sini sejak awal tahun 1990-an, sudah biasa keadaan di sini dan sudah ada IC Malaysia.

Awanama berkata...

kahkahkaha
hari2 sultan sulu ketua yg bert/jwb buat press conference di manila
1.kenapa plipina x tangkap?
2.kenapa malasia x dakwa, perintah extradisi????

yg salah anwar ibrahim jugok kahkahkahkah