Jumaat, 8 Mac 2013

SENI UNTUK HUMBANKAN GEROMBOLAN



15 berpadu tenaga dalam 'Malam Seni Untuk Perubahan'



KUALA LUMPUR: 15 artis dan aktivis masyarakat akan bergabung bagi menjayakan 'Malam Seni Untuk Perubahan' yang bakal di adakan di Kelab Sultan Sulaiman 16 Mac ini.

Majlis yang bakal bermula jam 9 malam itu akan menggabungkan semua artis yang menyokong perjuangan untuk perubahan di negara ini.

Turut serta adalah Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu, Niab Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dan Dr Syed Azman Ahmad Nawawi di samping ulama selebriti, ustaz Azhar Idrus.

Pada malam ini, penyanyi Yasin dijangka akan menyampaikan lagu 'Menuju Putrajaya' dan 'Reformasi' yang menimbulkan kemarahan para penyokong tegar Umno sehingga mengugut untuk membunuh Yasin.

Selain Yasin, akan turut serta adalah Ito, Aishah, Abby Abadi, Hairie Othman, Noryn Aziz, Ringo, Ali XPDC, Nik Jidam, Meor, Black dan juga pasukan dikir barat.

Turut ke pentas nanti adalah Sastrawan Negara, Datuk A Samad Said.

Selain acara persembahan, satu majlis khas akan turut diadakan sempena program ini.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAMA SEBENARNYA MALAM INI IALAH.... kah kah kah..

kah kah kah... SENI UNTUK HUMBANKAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION..... kah kah kah
----------------

8 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Anouncer tak nak sebut nama ke....ambooiiii...humble nyer......mai sini kau aku cubit pipi tu.....jangan lupa minum air asam jawa...ko tu kuat menjerit...dahlah suara kemek...hah...minum air asam jawa...malam tu ..aku nak kau nyanyi lagu...bley....lagu tu tajuk dio...kupu kupu langgar papan......hehehehe.....ko kan suka melanggar....hahhaahahaha...eleehhhh..nama sendiri tak nak sebut....menyampah...minta puji.

Afghan Warrior berkata...

Semau ana sanjung program " Seni Untuk Humbankan Gerombolan" yg di sertai oleh Pemimpin dan Para Karyawan n Artis Tanah Air...ada yg pernah di tahan dan ada yg telah di gam atas lakonan n penerbitan...tapi hanya satu-satu insan yg bukan pemimpin @ artis @ karyawan yg tumpang pot...just mewakili Athies Pelarian Songsang...Uweiikkkkkkkk....

Tanpa Nama berkata...

eh kutuk orang "athies" pulak?
"athies" tu apo bondo eh jang??
kalau "atheist" den tau la!
jeles la tu tak dapat j*b*r si shy fool tu...huha! huha! huuuu haaaa!

Tanpa Nama berkata...

Modus operandi bn. Bn mmg bijak nk menipu . Sekarang najib antar 7 batalion untuk sabah. Ok ini bermakna jika 1 batalion 1000 org akan ada 7000 org utk 7 batalion. Cukup utk undi pos bn untuk sabah. Itu dia nak tangguh pru sabah. Semua perancang siap di buat utk menipu.

Minda Pondok Ori berkata...

masuk bakul angkat sendiri...tak malu...just tumpang pot...kalau dok sorang2 lama dah kojol mcm kelauarga kiram d lahad datu...

Tanpa Nama berkata...

Lagu paling top masa kini:£. Tanya sama Najib, Apa sebab goyang,Nanti jawab Najib,Sabah nak Hilang,Tanya sama Sabah kenapa nak Hilang,Nanti jawab Sabah,tanyalah Rosmah....Tanyalah Rosmahhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak buat nama yang lebih mulia di langit dan di bumi???

bubuh la nama malam itu "MALAM UMNO MEMANG HARAMJADAH!!!"

Tanpa Nama berkata...

minda pondok ori mana lu duduk? minda pondok ori perkasam la nie? tahu sgt dah.. parasit2 buta tuli..