Jumaat, 8 Mac 2013

SATU LAGI KES MAFIA BUMIPUTERA


INI WATAK 
ORANG KENA KENCING
KES KLASIK MAFIA BUMIPUTERA

umum tahu
bagaimana razak baginda menyesal
kerana tidak membayar duit komisen
altantuya telah menjadi penyedap najib di paris
altantuya mahu duit bayaran

umum tahu
bahawa tambang teksi 100RM
tidak dibayar oleh altantuya
kerana dia ditangkap 
dibawa masuk ke dalam kereta proton
untuk di bunuh

umum tahu
razxak baginda tak bayar
duit teksi itu
hanya 100RM

umum tahu
tuan punya teksi buat laporan
di rumah pasong brickfeild
inilah yang menyebabkan razak baginda kantoi

umum tahu
adik najib buta deal dengan bala

umum tahu 
adik najib gunakan deepak
untuk buat deal dengan bala
janji nak bayar 5 juta ringgit

umum tahu
deepak dapat habuan tanah
kerana buat kerja untuk najib

umum tahu deepak kena kecing

altantuya
pemandu teksi
deepak
bala
semua kena kencing 
semua dijanjikan duit tapi duit tak sampai

ini watak mafia bumiputera

KES TERBARU
ayah saiful pulak buat sidang akhbar
menerangkan kes liwat adalah sandiwara

ini satu lagi kes mafia bumiputera
kah kah kah
kah kah
kah



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pengumuman yang dilakukan oleh
Azlan Mohd Lazim berkaitan isu
liwat anaknya dengan Anwar boleh
dilihat dari pelbagai versi. Namun
dari pandangan aku.....ianya
berkaitan dengan duit dan janji asal
telah dicapatikan. Seperti yang berlaku keatas Deepak,Pi Bala, Sultan Sulu.

Kalau duit masuk..... apakah kita akan berkawan dengan Deepak seperti sekarang ini ?

Kalau duit masuk..... apakah Pi Bala akan membuang masa ikut menjelajah seluruh negara cerita tentang Altantuya suka di liwat ?

Kalau Azlan Mohd Lazim mahu bertaubat diatas kesalahannya bersekongkol dengan Saiful memfitnah Anwar meliwat... itu adalah hak dia untuk dia berubah. Namun perubahan itu mengundang persepsi bahawa duit tidak masuk, maka tindakbalas dan sabotaj mesti dilakukan pada masa yang betul.

Bolehkah TT percaya bahawa seorang pencuri yang bertaubat membuat pengakuan bahawa dia tidak akan mencuri lagi ?

Duit adalah segala-galanya......

Tanpa Nama berkata...

Kawin sekejap je, bini cabut balik rumah makbapak, baru tau sisuami sejuk dgn pompuan. Sejuk dgn pompuan , org gelar apa yek? Bapak nye sipompuan ni syok sendiri bila anak dijodohkan dgn org penting pada orang besor. Apa2 pun si bapak pompuan muhasabah diri la, tuhan dh tunjuk dah tu.

Tanpa Nama berkata...

mafia bumiputera banganggg
kalau tak mampu bayar
jgn jd mafia
jadi anjiinngggg!!!!
hari2 tuan bagi makan freee
hehehhe tulangpun ok
kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

tgk godfather dah berangan jd mafia
kahkahkahkahaktuhhhh!!!!
hutang tak bayar
kahkahkahkahkah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ad hock...satu baling telur dari tingkat 21...satu sambut dibawah pakai bare hand....hehehhehe...klasik.......pagi bagi isblak mail...tengahhari dapat duit....petang pusing balik....hehehehheee..mafia baru belajar lawan gangster curi motor.....hahahahaha....itu sebab aku kata....hati hati monyet...buaya tengah tunggu tu.......klasik aper....klasik cibai al makan taik mcm ni....hahahaha...ini bukan mafia klasik...ini mafia tak cukup fizik....ado tak berak dua hari....hahahhahahahahaaa.....mak masih suka lagi.....macam macam permainan bodoh tercipta depan mata...jom kita main reramai lagi...aku tak penat.......tt tak penat...siapa penat angkat tangan....hehehhee...wowwww.......semua tak penat....jom....kita main sampai habis game ni.... Caymon...caymon yoooooo.......

Tanpa Nama berkata...

KENYATAAN MEDIA SAIFUL BUKHARI AZLAN

1. Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita mengenai bapa saya. Saya sedih kerana bapa saya telah menjadi mangsa kerakusan politik makhluk bernama Anwar bin Ibrahim.

2. Demi Allah, Agama Bangsa dan Negara tercinta, Saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya. Saya akan terus Istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di Mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan, sehingga ke akhir hayat.

3. Kepada Anwar bin Ibrahim, bertaubatlah. Telah 5tahun saya bertahan, dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.

4. Saya juga memberi amaran kepada Anwar Ibrahim, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau.

4. Saya percaya isu ini sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu "pengkhianat negara" yang sedang beliau hadapi.

5. Walau apapun berlaku, saya yakin KEPADA ALLAH SWT..yang benar tetap benar. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun.

6. Saya akan terus berdoa agar Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali pada jalan Allah, kebenaran, pertahankan anak kandungnya yg menjadi mangsa.

Siapa yang kena liwat bhaiii...pak saifol atau saiful.....kah!kah!kah!bodoh.....

Tanpa Nama berkata...

Mat monggol kena bom lagi,sekali ni lagi kuat dari bom c4!kah..kah...kah.

Tanpa Nama berkata...

Kejadian diLahat Datu juga kes mafia tak bayar.Sultan Sulu nak bayaran lebih sebab rakyat Malaysia dapat BRIM.Mafia tak dapat bayar,anggota PDRM jadi mangsa.Altantuya datang menaggih hutang,mafia tak bayar dia dibom.Deepak dan Bala semua kena kencing mafia.Nak jadi mafia tapi tak ada duit,cuma harapkan duit rakyat.

Tanpa Nama berkata...

woit, lu ingat MAFIA main-main ke?

ini kalipah-kalipah BONGSAI daa.

konon nak lipat lanun sulu dgn janji capati.. tengok apa jadi???

skrip dah betul dah tapi dia lupa dia sendiri kena main oleh macai lain yg tak dibayar!!

ini namanya the captain is more than the crew atau many cooks spoilt the soup!!

TT, dia org sedang bergasak sbb tarak masuuuuuk kah kah kah

presiden butuh kita apa macam pulak? berapa banyak kotak sudah kumpul??

Tanpa Nama berkata...

Bapa saipul marah sebab najib tak jadi bagi anak dia biasasiswa. Janji dilepati.

Qaseh Bonda berkata...

Amboii, tinggi songkok apaknya epul.

Tu laa, jangan dok lebih2 bila bersongkok.

Apapun syukurlah atas kesedaran. Biarlah apa orang nak kata...tak masyuk ke, tak dapat hoon ka, dah tamat tempuh ke..

Apa yang penting, berani tampil ke depan. Namakan orang yang terlibat.

Jangan jadi lalang.

Tanpa Nama berkata...

macam nie macamana nak agung2kan sistem keislaman dalam negara? pencacai2 nih dah buat tahi. ugama dimain2kan sesuka hati. mmg dapat bala la kejap lagi malaysiaku ini. berapa ramai rakyat yg percaya fitnah ini? berapa ramai yg harus ditanggung di akhir zaman kelak? bila kuar cerita pengakuan ini semua fatwa2 tuli senyap. mana yg ramai2 masa sumpah laknat tu? mana tok2 imam yg datang? semua membisu. "tolong selamatkan kami dari kemungkaran. amin."