Jumaat, 8 Mac 2013

SAIFUL DI LIWAT SATU KONSPIRASI - KAH KAH KAH





CARI SAMPAI JUMPA
AJAK MAKAN KENDURI

Liwat II adalah konspirasi politik – Bapa Saiful Bukhari


KUALA LUMPUR 8 MAC: Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim hari ini mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN,  Anwar Ibrahim.
Setapak-20130308-01007“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.
“Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.
Turut menemani beliau, Ahli Parlimen Sungai Petani,  Johari Abdul.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah....00%#$  ##68pasms ...  kah kah kah

kah kah kah....((**6#     4556%%   #$^&*9  *&^&5#3^gG....kah kah kah

kah kah kah....^67$4o0%%%.   ^6ZJtR$  @2@997^^&5$4*... kah kah

kah kah kah...90*6%$5u8   zxjhy67y7Z  KIyzbhZXYt   %%##$..kah kah kah

NOTA:
masanya telah sampai
untuk rakyat bangun
dan humbankan
united malays national organisation


--------------

24 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hari ini juga aku botakkan kepala aku....dah 10 bela rambut......hahhaaahahahahaa........y48398u3o82hrxicnsohcjdndi3ikcd9bb8eid8hdi, hdu8dhhbsuebxjxkdbdhddhdbevicvd8w......hahahhahahhaaaaha

Tanpa Nama berkata...

Dear pak TT,

Apakah malaun ni pon tak dapat bayaran???
Sungguh betoi la mafia bumiputera si najib ni mcm pak TT hebohkan kah kah kah

Pom berkata...

Atau beliau tahu gerombolan akan kalah pru 13 nanti, untuk elak masuk penjara beliau declare awal2 kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

THE TRUTH FINALLY PREVAIL.

LONG LIVE DSAI.

INSYAALLAH, DSAI WILL BE OUR 7TH PM.

AMIN

Tanpa Nama berkata...

1. Apa jenis bapakk ni, sanggup membaca kenyataan memfitnah Anwar kerana "sayangkan anak" di masjid semasa sumpah celaka saipol?

2. Adakah kerana dia sudah nampak BeEnd yang menjadi tempat bergantung semakin mereput?

3. Adakah kerana "janji" tidak ditepati?

4. Adakah sda udang galah disebalik mee?

Alhamdulillah kerana kita sebagai warga PR tidak melibatkan diri dengan perlakuan fitnah yang maha dahsyat dalam kurun ini itu.

Bagi bani umno dan sekutu dengannya, bawalah "hadiah" dosa fitnah itu ke alam barzakh dan alam akhirat nanti. Tahniah!

Tanpa Nama berkata...

brooo...

Koyakkk rrr cmni..apalg nk dceriterr..?
soo ...here we goo>>>>>>
o..'kakhhkahh kah kah kahhh..€~¥&;&;@;$$&&&&&&$$$$$$$$$$...hohiuh hihihi..huhuhuhuhuuuu.

Tanpa Nama berkata...

"Kelemahan" dan kelebihan anwar adalah kerana beliau terlalu bersabar dan pemaaf!

Tanpa Nama berkata...

SIAPA penghancur tipudaya..

Berkata THOLUT kepada...

'Sungai itu tersangat KOTOR maa... '

SALAM SAYANG

Web Crawler berkata...

000110001 0101010 0010010100 001001 001001 001001 0001000100 000000111 *robot pun tak mampu berkata apa-apa... hanya mengeluarkan kod binari saja............ warghhhkakakah!!

Tanpa Nama berkata...

Agak2 berita ni masuk tak dlm media arus perdana mlm ni?

Kalau berita baik utk Anwar akan disenyapkan semahunya, cuba berita yg pekena kat Anwar, seminit selepas sidang media selesai, terus heboh satu dunia...

Celaka punya media mcm tu...

Tanpa Nama berkata...

Agak2 berita ni masuk tak dlm media arus perdana mlm ni?

Kalau berita baik utk Anwar akan disenyapkan semahunya, cuba berita yg pekena kat Anwar, seminit selepas sidang media selesai, terus heboh satu dunia...

Celaka punya media mcm tu...

Azia Ria berkata...

Syukur la...

Tanpa Nama berkata...

Mr Najibun memang cekap nak fitnah Anwar,Upah yahudi Apco burukkan Anwar.Tapi yang dia menjuboq betina Monggolia tak pa pulak.Celaka haramjadah punya anak Tun Razak ni.Ptuih............

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Malaysia perlu menyaman beruk ini. Banyak masa hakim dan kos perbicaraan dibazirkan.
Sial punya orang.

Tanpa Nama berkata...

citernya bongsai dah sedar siapa dia mamakanda sejak sultan melaka lagi...

mamak yg fitnah tuah,

mamak yg nak tibai freeloader,

mamak yg nak jadi hero lanyak tian chua

mamak yg nak buat bongsai duduk celah kangkang lumbu ijat kah kah kah

yg jadi barua bapak bongsai

maka al-kisah mat sondol bin mat bodek pun, intelek bongsai yg dah expired, merapu buat slogan "janji ditepati".

last-last: tuya tak dibayar, bala tak dibayar, deepak tak dibayar, sultan sulu tak dibayar dan hari ini, bapak saifool lak tak dibayar!!!

sah mafia bumiputra kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

EH SAPA KATA BERITA LIWAT NIE BUKAN FITNAH?? SAYA DAH TAHU DARI AWAL INI SEMUA PERBUATAN FITNAH N HASAT DENGKI!!! SIAP BAWA KE MASJID SUMPAH2 BAGAI. ULAMA MALAYSIA APA BUAT?? ULAMA PUN MACAM DAH SESAT!! TAHU PLAK AJARAN AYAH PIN ITU SESAT!!!??

Gedung Akal berkata...

woit ...ini tentu baca skrip baru.... wiit..jangan percaya sama ini mangkuk..ini mesti nak menyelam dan kenakan Pakatan Rakyat...biarkan luncai sorang2 ok..insaf ka tak insaf ka ini sudah LUNCAI....kah..kah...kah Gua tak sokong dia sokong Pakatan ...kah...kah...ini kempen gua...http://gedungakal.blogspot.com/2013/03/ini-sandiwara-apa-pulak.html

Tanpa Nama berkata...

Yg bersumpah laknat tu tak takut ke hukum Allah.kesian. DS Anwar dan keluarganya.

Tanpa Nama berkata...

Macam mana nie bro? Bukan dah ngaku pakai Al-Quran ke? Takde side effect ke?

Tanpa Nama berkata...

angkara najib atau madey??

madey ni miskin jual teh kat pekan rabu. jadi doktor, tak masuuuk... tibai duit 44b lebih dari masuuuuuk. itu reta mau kasi anak dan cucu-cicit, mau sikit bawa balik kerala la tapi anwar ni juga melayu pukimak..so the fitnah goes.

najib ini anak bangsawan, manja, kepit bawah ketiak mak. tak pernah kena bedal lebam mata atau telanjang, masuk lokap jauh sekali...lepak kat kakilima pun mustahil tapi nak jadi juara rakyat tetiba dapat kuasa...zaina zain, tuya, ong biasa la and tetiba come badak who saw the bloody wealth and the bloody power but anwar ni gak sipukimak..so the fitnah goes on

tak termasuk kroni mereka yg kaya-raya hasil rembat-merembat, kalau boleh mau kasi licin liau ..tapi anwar gak sipukimak..so the fitnah must go on!!

geng, tak yah fikir-fikir la mcm intelek bongsai tu, lu lepak kat brickfield atau chow kit lu boleh nampak la apa punye tuuur ini kalipah!!!

yg paling tuuuur bani melayu tak nampak tangan ghaib sapa tibai itu perajurit. al fatihah

pandang dengar fikir berkata...

mana masuk berita tv. kat tv neh asek tunjuk kumpulan manusia yg duk berkumpul depan kamera, baca skrip mengutuk tian chua, suruh ambil tindakan kpd tian chua. aritu pijak2 gmbar dsai sama tian chua. mlm ni, kita tgk la apa plak diorang buat. tunggu dan lihat saja. kalau lalu.

Mental berkata...

Rakyat dah tak ambik pot pasal kesah bangang ni... kah! kah! kah! dah basi Ni mesti nak beli 'insuran', dah takut sangat BN kalah.

Tanpa Nama berkata...

PR perlu berhati2 dgn pak lan botak....
dlm masjid pun boleh tipu Allah....
kat luar terlebih iblis nya....
botol plastik masih ada dlm juboq ke?.....kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

ikut mafia mamak mmg mcm ni
rompak duit bumiputera rm2.3bilion dan bunuh akauntan melayu jalil ibrahim
lanun kaki rompak
hutang tak mahu bayar
janji tak tepati
ingat ini tahun 1983???kahkahkahkah