Jumaat, 8 Mac 2013

AYAH SAIFUL MEMBUAT SIDANG AKHBAR



AZLAN MOHD LAZIM

AZLAN BERKATA: KES LIWAT SATU KONSPIRASI

azlan mohd lazim 60 tahun
ayah kepada saiful bukhari

baru sahaja membuat sidang akhbar
bersama  johari abdul
yang berhormat dari sungai petani 
mengikut azlan lazim
anaknya saiful bukhari telah digunakan 
oleh khairil anas  yang bertugas
sebagai pegawai khas kepada najib razak

mengikut azlan lagi  tidak ada liwat
liwat dengan anwar ibrahim tidak terjadi
semua hanyalah satu konspirasi terancang
yang dirancang dari pejabat najib razak


berita menyusul...

19 ulasan:

bani berkata...

tak sebar nak baca berita susulan.

Tanpa Nama berkata...

Ah ni kes xdapat habuan la ni....dh ngadu sana sini...time angkat sumpah bukan main lg. ...Jd xde la kes jubo xbasuh hahaha dunia dunia

DIDI KOTA BELUD berkata...

Urufr7i3irruuefuifhf......jadi tupai kena sumpah...ndhduufuciwe77eurjjrfufifhchiejd...mampus umno..bfhfjmwkjedjkdjdud..tt jahat...lepas satu...stu isu kasi panas....fhdjdhdjddkddjdjd..lahad datu telan semua isu besar....pui...hhfh737379wwihddhhd8dkjduddd...hahahaaahaahahja....hfhcdrirfwuer8jdjf..benci mak......boleh mati umno macamni.....allahhuakbar...........

Tanpa Nama berkata...

berita yang boleh dipercayai ke ni?atau buat-buat cerita!!

Tanpa Nama berkata...

EH...boleh percaya ke ni?
@ buat-buat cerita!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bacalah malayasia kini.......

Tanpa Nama berkata...

Allah dah tulis dalam al Quran bahayanya fitnah. Kini, Anwar yang difitnah tetap tenang. Orang yang memfitnah hidup tak senang!

Tanpa Nama berkata...

TT, ini kes Mat monggol kencing Saiful kot?Deepak,Bala,Altantuya dan sekarang Saiful pula kena kencing dengan mat monggol!Inilah ketua ketuanan melayu,kerja siap dan udah menyedap duit tak mau bayar.Mat monggol ini bukan setakat kencing orang saja,berak sekali! Kah....kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

Baca sendiri http://www.sinarharian.com.my/nasional/bapa-saiful-anak-saya-diperguna-untuk-jatuhkan-anwar-1.137810

Tanpa Nama berkata...

http://www.sinarharian.com.my/nasional/bapa-saiful-anak-saya-diperguna-untuk-jatuhkan-anwar-1.137810

Tanpa Nama berkata...


Kalau bloggers bn was born for a father, they must comment on this admission from saiful's father.
No matter what they spin, holds no water anymore but will discredit themselves.
God works in mysterious ways.
Ladies and gentelmen of malaysia,
Presenting to you the seventh prime minister of malaysia YAB DATO SERI ANUAR IBRAHIM.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa nak kerat aje konek sekor sekor Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

HAAAA ..NAMPAK MMG PENFITNAH2 NIE SEMUA HIDUP TAK TENANG. SATU SATU SUDAH TERBONGKAR. TAPI ADA JUGAK HAMBA ALLAH YG MASIH MUSKIL TENTANG BERITA INI. TERANG LAGI BERSULUH KOT.

Gedung Akal berkata...

kah...kah..kah...jangan percaya mangkuk ni....ini mist i disuruh baca skrip baru...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Mat Lantoy berkata:-

Ini orang Tua Makan Tongkol Jagong....
Senang sangat nak mintak maaf begitu saja...
Minta maaf tak main lah...!!!
Minta ampun sujud di kaki pada orang yang kamu Fitnah...Itu pun jika ada Keampunan yang di berinya....
Bagaimana pula dengan Perasaan Isteri.. Anak-anak nya...dan saudara mara yang menerima tempias dan malu yang di aibkan di Khalayak ramai.....bagaimana pula perasaan orang yang merasa simpati dengan Fitnah tersebut..?

Orang tua ni ingat boleh selesai macam tu saja...?
Bagaimana orang yang bersekongkol dengan pembuat fitnah yang lain nya...?

Selagi tak selesai nanti semasa nak mati menunggu sekaratul maut apa macam....Lu ingat senang ka...?
sakit Gigi pun tak tahan sakit ini kan pula semasa nak mati menunggu nak Kojol...
Saya ingat lebih panjat Pokok Kelapa duduk atas Pokok Kelapa pegang Bendera Putih...

Tanpa Nama berkata...

Tapi...kalau betul kata bapak Saiful, maknanya Saiful masih dara lagilah. Kalau Saiful menafikan kebenaran kenyataan bapak dia, maknanya Saiful tidak dara lagi..Konpius betul...

fareezpro2 berkata...

Knape?Kamu ni jenis pcye berita tv1,2 dan 3,utusan dan berita hairan je ke?

fareezpro2 berkata...

Time bpak dia fitnah anwar, hang pcye bulat2,time bpak dia buat statement ni,hang trus kate jgn percaye pulak ye,.tgk muke pun dah taw,dasar pencacai umngok,x kemane pun hang ni,kalo kate dpat dwet brkoyan2 lein la,tgk gaye mcm neik kete dah nak roboh je tu

insafdoh67 berkata...

puok ni baham taik doh.. ni mari cari air nok basuh... lok biar dia jilat jubog lobang anak dia... kita pakat tengok mainan ape pulok lps ni... kih.kih.kih..