Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Mac 2013

TERNOW TERBAIK


TERNOW TERBAIK
TERTANGKAP TERANWAR
TERRAMAI TERRAKYAT TERSUKA HATI
terkah kah kah




Like This Page · about an hour ago 

Terkini, ternow, terbangang.


Satu himpunan diadakan oleh macai di masjid negara dengan menyatakan bahawa anwar dalang lahad datu. Keadaan ini mengganggu lalulintas dan orang ramai yang ingin menunaikan solat Jumaat..!!!


-------

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha woi..........hahaha woi...lawak la puak umno ni...org kafir pun x jahat mcm puak umno...

Tanpa Nama berkata...

Kak kah kah. Tu lori angkut lembu eee ke?? Mane bajet BN utk bkempen? Kah kah kah.. Lembu da xdok. Macai je layak naik lori tu.

Tanpa Nama berkata...

kuih..kuih..kuih....anwar dah jadi tok dalang pulak..kuih kuih..kuih.. elok lagi buat show wayang kulit..daripada dok wat wayang fitnah depan2 masjid.. kuih..kuih..kuih

Tanpa Nama berkata...

belanjawan menfitnah hari ni..
sewa lori = 200
sewa janerator = 300
sewa PA system + podium =100
print backdrop = 400
bendera = 100
makan minum untuk 10 org = 200
upah kerja= 100x10 = 1000
lain2 caj (masuk poket cip) =200
JUMLAH = 2500

zaffar berkata...

ini suma keje babik gilak nie...

zaffar berkata...

ini semua kerja babi gila ni...

Tanpa Nama berkata...

Tambah lagi 20 hengget sorang tuk macai2 menyalak

Tanpa Nama berkata...

org lain pergi masjid niat nak buat amal. Org ni pergi masjid buat kerja bodo (fitnah)

Tanpa Nama berkata...

Babi negara buat pertunjukan lucah, anjing-anjing terenyum simpul

Tanpa Nama berkata...

Babi negara buat pertunjukan lucah, anjing-anjing terenyum simpul

DIDI KOTA BELUD berkata...

Biarkan...biarkan....NAJIB SEDANG SYOK SENDIRI TU.......PERISIK DIO SAJA JE NAK KENAKAN MINAH GINCU TAKUT LAKI NI....HEHEHHE...BIARKAN ...BIARKAN...DIO TERJUN DENGAN ANGAN ANGAN DIO....BIARKAN......KITA BUAT DONO JE...HAHAAAHAHA.....baru dio terguling guling minta perhatian....hahahhha....biarkannnnnnn......

Tanpa Nama berkata...

SIAPA DALANG LAHAD DATU?
-SULTAN KIRAM

KENAPA TIADA TINDAKAN MANILA KE ATAS KIRAM?
-FILIPINA SBNRNYA TIDAK TOLAK TUNTUTAN SABAH

MCMMANA SULUK BOLEH BOLOS SEMPADAN?
-KENA TANYA APMM, MARINE POLICE N TLDM

KENAPA TIADA TINDAKAN UNDANG2 PD KELUARGA DIRAJA TIRAM OLEH KERAJAAN FILIPINA N MALAYSIA?
-INI SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM...KAHKAHKAH ANWAR LAGI POWER DRPD KERAJAAN MALAYSIA N FILIPINA...

Tanpa Nama berkata...

kenapa sampai skrg kerajaan filipina gagal berbuat apa2 pd sultan kiram n puterinya?
kenapa presidennya hanya berckp tok tok no aksion pd kiram?
kenapa pula kerajaan malaysia tak mahu ekstradisi kiram?
kerajaan tak ekstradisi sbb filipina kata akan ambil tindakan di sana?
sampai skrg tak ada tindakan, balik semula tanya soala yg sama.
umngooooooooookkkk apcottttttt
dibelakang umno itu apco israrel
jd kita sdg melawan israel sbnrnya kahkahkahkah