Sabtu, 23 Mac 2013

TIPU PILIHAN RAYA TURUN JALAN RAYA


TIPU 
PILIHAN RAYA
TURUN 
JALAN RAYA
ini bukan arab spring
ini malaysian durian
ialah buku tulisan hishamuddin rais
buku ini akan diterbitkan tidak lama lagi

ini adalah tulisan teoritikal
tentang gerakan jalan raya
falsafah jalan raya
dan sejarah jalan raya

buku ini ditujukan khusus
untuk anak anak muda
yang sedang melakar sejarah dunia

sila tunggu pengumuman selanjutnya



--------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Hahaha..TT sudah kluarkan kitab baru.. ini boleh kasi setanding Bahrul Madzi nih..

Awanama berkata...

kita tak marah dengan rambut panjang muka macam pundek cuma jangan rosakkan anak-anak muda ikut perangai syaitan gang gang belakang taruh seperti isham.

Awanama berkata...

Pada pendapatan saya, buku ini bakal menjadi rujukan anak-anak muda untuk 100 atau 200 tahun lagi...bwahahaha

Awanama berkata...

ha.....ha...ha...lepas kluar kitab baru...kasi kluar pulak parti baru...PARTI CAP KEPALA BANA DAN SARONG KOTE.....pasti ramai ahli dari kalangan bujang tua kaki melancap dan kaki bontot akan jadi penyokong tegar...

Awanama berkata...

Kepala pundek 9.16 dan 10.50 sudah datang. Kerjanya membuat haramjadah jer kat blog pembangkang sbb blog pro UMNO sudah xde sapa pun nak layan..

Woit.. pegi baca la blog bedengung UMNO nu.. jadikan diri barua UMNO sampai masuk lubang kubur..

Awanama berkata...

alah ..dia nak jadi stalker pencacai biar la.. org jakun je buat perangai macam gini.. tak malu dan terhegeh2 komen kt sini.. nampak dah terdesak! ABCD..