Khamis, 28 Mac 2013

YA AMPOOON YA TUNGKU





Pembangkang tidak minat perintah negara, hanya penuhi agenda peribadi

KUALA LUMPUR 27 Mac - Bekas Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim mendakwa, pembangkang tidak berminat memerintah negara demi rakyat tetapi hanya mahu menjadi pemerintah demi memenuhi 'nafsu' segelintir pemimpin politik mereka.

Tunku Abdul Aziz mendakwa, beliau juga melihat pembangkang hanya berminat memporak-perandakan negara supaya agenda ke Putrajaya tercapai.

"Rakyat perlu bijak dan pastikan pemimpin yang menerajui Malaysia mempunyai rekod baik dan mampu menjaga kita. Anwar (Ketua Pembangkang,  Anwar Ibrahim) khususnya, tiada pelan jangka panjang, hanya 'gila' mahu ke Putrajaya. Jangan lupa dengan rekod moralnya," katanya. - UTUSAN MELOYO

TUNGKU
PEMEGANG MOHOR BOTOL BESAR



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KHA KAH KAH

woit...INI TUNGKU DAPOR KE TUNGKU TANGGA.... kah kah kah...

kah kah kah... APA BENDANYA TUNGKU TUNGKU NI.... mkah kah kah

kah kah kah... MAIAN MASAK MASAK KENA CARI TUNGKU.... kah kah kah..

kah kah kah... KEPALA BANA APA TUNGKU INI.... kah kah kah..


KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH 


woit...MEMANG KAMI ADA AJENDA PRIBADI.... kah kah kah..

kah kah kah...TUKAR TIUB NAK LINGKUPKAN SEMUA TUNGKU  TUNGKU.... kah kah kah..

kah kjah lkah....SEMUA ADA AJENDA SENDIRI... kah kah kah

kah kah kah...INGAT NAK GULINGKAN KERAJAAN INI KERANA NAK JADI MENTERI.... kah kah kahj...

woit...POOOORAH....,kah kah kah..

kah kah kah...NAK GULINGHKAN KERAJAAN KERAN NAK TANGKAP ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY..... kah kah kah...

kah kah kah...HANYA NAK TANYA.... TOK KUTTY DARI KERALA ATAU DARI MADRAS.... kah kah kah...

kah kah kah... BILA DAH JAWAB ... SEMUA KES SELESAI.... kah kah kah

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDIN RAIS
-------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tungku Dapur ini tak ubah seperti Profesor Kang Kung/Kong Kang ( termasuk Chandra Muzaffar, Khoo Kay Kim, Zainal Kling, Syamsul Baharuddin) yang cukup benci dengan parti PR atau seperti Madey Kutty Iskandar dan juga orang-orang besar di SPR, MACC, Peguam Negara, Mufti Perak, orang besar di Polis dan pelbagai NGO Melayu mangkuk. Mudah saja alasan yang diberi dek mereka. Jika PR mentadbir nanti negara akan bangkrap dan huru-hara, logik apa yang digunakan kurang memuaskan akal sihat. Hakikatnya mereka itu adalah "BARUA" besar UMNO. Minda dan pemikiran mereka amat bonsai dan menjelekkan.
Hari-hari mereka memuntahkan jika PR menang akan membawa huru-hara atau bankrap! nasi baik rakyat dah kureng makan alasan itu.

Tanpa Nama berkata...

TENGKU? APA TENGKU2!!!..

HANYA ORG2 MELAYU YG KUNO, TOTOK DAN FEUDAL SAHAJA YG MENGKAGUMI TENGKU2 DAN DARJAH2 KEBESARAN MEREKA. KAMI ORG2 UMNO PUN MELUAT DGN FREELOADER2 INI. MAKA TAK DAPAT DINAFIKAN BAHAWA MELUCUTKAN KUASA FREELOADER2 INI ADALAH SATU2NYA JASA TUN MAHATHIR KPD ORG MELAYU!

~ PAPAKEDANA

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah....lu ni gila la tt...atas muka terus lu kenakan dia...kahkahkah...mengutuk sambil menyegarkan minda...kahkahkah...gud job....

Tanpa Nama berkata...

ini tungku memang jenis ular paling haramjadah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kenapa masuk dap...kenapaaaaaaaaaaaaa......????..KONON NAK ADJUST JADI HEROLAH TUK ORANG MELAYU TURRRRRR........LAST last tak reti bergaul.....RASIS......tu yang meroyan turrrrrr......makan babi lagi sedaplah dari jadi ahli umno ni......menyampah mak coiiiiii......