Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 April 2013

BAGUS ZUL NORDIN BAWA MASUK UNDI INDIA






SAEKOR MASUK JERAT
DUA LAGI 
JADI BERUDU




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

MENANGIS TAK ADA KERUSI



woit.... INI BERITA MEMERANJATKAN.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK CAKAP BERITA SEDIH... TAPI SERAM... kah kah kah..

kah kah kah.,..NAK CAKAP BERITA TAKUT.... INI LAWAK BODOH.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU ZUL BISUL INI BERPERINSIP.... kah kah kah..

kah kah kah...BAYANGKAN ZUL BISUL YANG TAK BERPERINSIP.... kah kah kah..

kah kah kah..KETIKA PRINSIP... TIPU  KERTAS PENCALONAN.... kah kah kah...

kah kah kah...KETIKA BERPERINSIP.... PINJAM DUIT PUAN AINON .... kah kah kah...

kah kah kah... KETIKA BERPERINSIP..... TAK BAYAR HUTANG.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TAK PERINSIP ... MACAM MANA?....kah kah kah

SIAPA TIKAM
TOK HENG
DARI BELAKANG

----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nazri Botak.
Nazri Botak.
Tak habis-habis membodek.
Nak kerusilah tu...

SEKSYEN 6 SHAH ALAM berkata...

kah kah kah

kalau digabungkan asan ali, tok heng dan zulbisul sekalipun, kami tetap undi PR!!

Ini Shah Alam laaa.. bukan FELDA!!

SELAMAT DATANG KE SHAH ALAM!!

Tanpa Nama berkata...

kalau berprinsip tak bayar hutang ? kalau tak berprinsip dia samun terus ... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau berprinsip tak bayar hutang ? kalau tak berprinsip dia samun terus ... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Konarlah macamanapun undi tetap pada PR.

Tanpa Nama berkata...

Kak Mah dah telefon dia.
Itu sebab dia cakap begitu.
Kalau tak, "no kerusi for you".

Tanpa Nama berkata...

Waspada....sebelum hari penamaan calon,macam2 berlaku. Pada hari penamaan calon apa2 pun boleh berlaku.

Tanpa Nama berkata...

najib ni pun satu! ...apasal tak letak zul bisul ni kat padang rengas, baru syok tengok nazri hummer meroyan & singkap kain rosmok.