Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 April 2013

RANCANGAN LICIK NAJIB UNTUK IBRAHIM ALI




MAK CIK OLTAI
PANTAI DALAM



KOMENTAR TUKAR TIUB
ini cara najib
ini cara orang takut
ini cara masuk pintu belakang

nak lantik tok heng

nak ikut cakap anak lelaki iskandar kutty
tapi takut ilang pengundi india
tapi takut ilang pengundi china
takut melayu yang tak btn tak sokong

najib ooo najib
mengaku kalah lebih senang
kerana polis peranchisa  pun dah mula
datang ke kuala lumpur

KES INI  MENJERAT NAJIB




Calon BN Pasir Mas akan terbatal kerana masalah teknikal?

KUALA LUMPUR: Sebaik sahaja Datuk Ibrahim Ali(gambar) disahkan tidak termasuk dalam senarai calon BN, sms bertebaran memaklumkan ia hanya wayang Umno untuk memujuk rakan-rakannya dalam Barisan Nasional (BN).

Menurut sms itu, Ibrahim Ali akan disahkan sebagai calon BN apabila calon BN yang diumumkan, Datuk Johan Che Pa akan ditolak dengan beberapa masalah teknikal.

"Ketika itu, bila calon BN tidak sah kerana masalah teknikal, para penyokong BN akan diminta menyokong Ibrahim Ali.

"Itulah rancangan Umno, jadi orang-orang  Cina dan India dan lain-lain tak boleh kata Ibrahim adalah tajaan Umno," kata SMs itu.

Ia disebarkan di merata kawasan bahkan di Pasir Mas sendiri.



JANGAN BIARKAN
SANG KATAK
BUNUH DIRI
-------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

err.. bukan nak cakap besar laa
err.. bukan sombong
erm.. bukan nak bodek laa

ganti laa calon kot mana pun, kami tetap undi PR

kah kah kah
ABU.. ABCD.. 123.. XYZ ..tok heng tetap akan kalah

Tanpa Nama berkata...

Awang hitam,selok,pelupus anjing dan kucing,kedai2 runcit sarta ahli pesatuee tomyeee,tidak ada sopan santun dan hormat menghormat dan tatasusila kemalaysiaan ,adakah terfikir oleh kita yang kiya d jajah?fikir2kan bangsaku ..BANGSA MALAYSIA UNDILAH PAKATAN RAKYAT UNTUK MASA HADAPAN JAUHI PENJAJAHAN DALAMAN..ABU

Tanpa Nama berkata...

Memang betul. Konarlah macamanapun undi tetap pada PR. Gi mamposlah dengan kau orang.

Tanpa Nama berkata...

Dulu kini dan selamanya.......aku ttp undi pr

Tanpa Nama berkata...

Bro tt.. pernah tengok dokumentari National Geo. yg bertajuk 'Frog The Thin Green Line'. Ramai sedara katak Braheng telah semakin pupus dan terkeluar dari ekosistem.
Sejarah akan berlaku pd tahun ini bulan ini spesis amfibia Katak Puru Braheng yg terancam akan hilang dari muka bumi...kah!kah!kah!

Tanpa Nama berkata...

Masuk akal gak sms tu.Mungkin betul.Mana mungkin MatMonggol berani lawan mamak kutty

Tanpa Nama berkata...

Kan... Chek habaq dah..depa ni memang kepala dan juara segala raja penipu...mpuih pie rah.

ABCD @ ABU

Tanpa Nama berkata...

TT..tiada yg benar2 melainkan yang benar2 blaka.TT mmg ahli nujum terbaik! *respek