Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 April 2013

GHANI OSMAN MB JOHOR KENA TENDANG




GAMBAR YANG
DI NANTI NANTI
 KOMENTAR TUKAR TIUB
lama dan singkat tak semestinya  membuktikan apa apa
lihat di amerika presiden bertukar ganti
sepenggal atau dua penggal
khalas!

lihat di indonesia
suharto berkuasa selama 30 tahun
lihat kemusnahan indonesia

lihat di mesir
mubarak berkuasa selama 30 tahun
lihat kemusnahan mesir

lihat di tunisia
ben abdulllah berkuasa selama 30 tahun
lihat kemusnahan tunisia

lihat di zimbabwe
mugabe berkuasa 35 tahun
lihat kemunsnahan zimbabwe

lihat malaysia
mahathir anak lelaki iskandar kutty berkuasa selama 22 tahun
lihat kumusnahan malaysia

lihat malaysia
abdullah badawi  hanuua berkuasa  2 penggal
lihat kemusnahan malaysia

lihat malaysia 
najib baru berkuasa  4 tahun
lihat kemusnahan malaysia

lihat kedah
azizan baru berkuasa satu penggal
lihat kacau bilau di kedah

lihat perak
nizar hanya menjadi mb tak sampai 2 tahun
lihat kejayaan perak

lihat pulau pinang
lim guan eng baru jadi ketua menteri satu penggal
lihat kejayaan pulau pinang

lihat selangor

khalid ibrahim baru menjadi  mb satu penggal
lihat kejayaan selangor
GAMBAR YANG DITAKUTI
PRU-13: Tukar MB Johor Beri Implikasi Pembangunan Negeri -Khaled Nordin



PASIR GUDANG: Penukaran Menteri Besar Johor setiap dua penggal akan memberi implikasi kepada pembangunan negeri.
Mohamed Khaled Nordin menyelar cadangan berkenaan yang disenaraikan dalam manifesto Pakatan Rakyat di Johor dengan menyifatkannya sebagai 'tidak ubah seperti mimpi'.
"Sekiranya mereka menjadi kerajaan negeri di sini, pembangunan Wilayah Iskandar Malaysia dan Projek Pembangunan Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (Rapid) akan terjejas," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan bantuan Mykasih kepada 500 penerima di sini pada Ahad.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... APA SUDAH JADI DENGAN CIK GHANI OSMAN... kah kah kahj..

kah kah kah... SUDAH JADI SELIPAR BURUK... kah kah kah...

kah kah kah....KHALED NORDIN SUDAH TERAJANG GHANI OSMAN... kah kah kah..

woit...KENAPA GHANI OSMAN SENYAP SAJE... kah kah kah..

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDI RAIS
---------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa yang hancurnye Malaysia, saya lihat Nik Aziz masih boleh keluarkan fatwa untuk kafirkan bangsa Melayu. Anwar masih bebas berlakun dalam video dan dia masih mampu tenguk dengan anak bini. Stopa Ali masih boleh beraksi kahwin secara mutaah.

Johor okey saja..... cuma ghani perlu pengganti , itu saja.

Tanpa Nama berkata...

Anom 509!

Nik Aziz tak kafirkan melayu,cuma kafirkan melayu umno yang otak lembu.Umno lembu tolak islam,maka tolak islam dah murtad sebab itu parti umno parti kafir.Tak caya tanya Hassan Akidah.Dia ada banyak video murtad,

Sebab umno murtad pasal mereka ada banyak video porno,haram memiliki video porno,manusia tak boleh tuduh orang lain buat sek jika tida 4 saksi.Kalu nak tunjuk video, video kau tengah buat seks pun orang lain boleh buat!

Tanpa Nama berkata...

masih banyak lembu yang berkeliaran masuk ke tanah org lain. masuk kat sini, sembelih je, buat masak kurma. baru ada akal!

Tanpa Nama berkata...

Anon 509...
Seperti biasa, hanya fitnah, kata-kata lucah dan provokasi sahaja yang mampu disumbang oleh macai umno dalam usaha menangkis kebangkitan rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...kasi cuci sama ini umnongok.

Tanpa Nama berkata...

Ader lg ke org follow Ummmnoo wall kaafirun tu .. pelik betol...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ko anom...orang minum pakai gelas kristal...ko masih minum pakai bekas buluh...sudahlah kau sana.....salah masuk tajuk ko ni....pui.

Tanpa Nama berkata...

509.. sekor lembu kat ijat dah terlepas kat sini. rupanya mereka belum lagi bangun.. sebab itu bila DS Anwar ajak debat, najib altantuya jawab debat bukan budaya kita. Budaya apa.. Budaya sex.. dalam otak 509 memang sex 24jam... almaklum... cua soi sex kan sifu