Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 April 2013

LAGI BERITA YANG AMAT MEMERANJATKAN




JANGAN SILAP
INI CABAI
NOTA:
tengku fraud telah buat angkara
tengku fraud tampar  rakyat

tapi berita tak keluar
hanya heboh dalamn face book

tapia ada lagi berita
yang amat memeranjatkan
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
lebih memeranjatkan dari berita tengku fraud

INI BARU BETUL
MUKA CIBAI MENANGIS




UALA LUMPUR: Hasrat Husam Musa untuk bertembung dengan Setiausaha Agung Umno, Tengku Adnan Mansor di Putrajaya dalam pilihan raya umum kali ini mungkin tidak akan kesampaian.

Ini kerana, angin semakin kencang bertiup kononnya Tengku Adnan tidak akan diletakkan sebagai calon di Putrajaya kali ini.

Ini ekoran satu laporan polis dibuat ke atas beliau kerana menampar seorang pemimpin Umno tempatan yang datang berjumpa beliau.

Di sebalik itu, sebuah akhbar melaporkanMahathir yang sibuk berkempen seluruh negara sekarang berminat untuk bertanding di sana.

"Sumber Sinar Harian yang mendapat maklumat daripada Pejabat Perdana Menteri juga mengesahkan tentang pertemuan antara Najib dan bekas perdana menteri itu baru-baru ini," lapor akhbar itu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI LAWAK UNTUK KURUN INI.... kah kah kah...

kah kah akh..INI KOMIDI SEPANJANG TAHUN.... kah kah kah...

kah kah kah...ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY PERNAH  MALU BESAR...kah kah kah 

kah kah kah...DI MALUKAN DI KUBANG PASU.... kah kah kah...

woit...INGAT TAK... NAK JADI WAKIL KE PERSIDANGAN KENA TOLAK....kah kah kah..

kah kah kah... 22 TAHUN JADI PM... 27 JADI KETUA BAHAGIAN... kahkah kah..

kah kah kah...NAK DATANG KE PERSIDANGAN AGONG KENA TENDANG... kah kah kah..

kah kah akh...  PUNYA CIBAI PUNYA MUKA.... kah kah kah...

woit... KALAU TANDING DI PUTRA JAYA... CIBAIKAN SEKALI LAGI... kah kah kah

JANGAN SILAP
YANG INI
BUKU HISHAMUDDIN RAIS
AKAN SIAP DI CETAK 
LIMA HARI LAGI 


--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betol warning kau, ular2 keluar cari lobang masa macham ni. Saekor ular besar keluar cari kerusi http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/04/14/bekas-mb-selangor-masuk-pas/

TT Potong Stim Aku berkata...

HOI Hishamudin Rais!!!

Aku cukup marah dengan engkau sebab engkau samakan cibai (burit atau vagina) dengan muka Mahathir yang terkutuk itu.

Aku ingat nak berancuk dengan isteri aku yang cantik macam Anri Sugihara selepas melayar TT, tetapi bila aku terbaca apa yang engkau tulis tentang Mamakkutty, nafsu shahwat aku terus hilang kerana engkau samakan burit cibai isteri aku dengan muka Si Mamak Kutty yang seiras dengan muka anak Naina Merican itu. Potong stim betul! Celaka betul! Lain kali aku tengok cibai isteri aku, aku akan teringat muka Mamak Kutty bukan kerananya ia sama tetapi kerana artikel engkau yang sangat melampaui batas.

Hoi! Aku faham yang engkau ni bujang lapok & kemungkinan besar masih dara lagi dan tak pernah melihat cibai. Tetapi tak kan engkau tak tahu bagaimana rupa cibai? Mengapalah engkau ni bodoh sangat sehingga menyamakan muka hodoh terkutuk Mahathir dengan cibai yang sangat sedap dan lazat dan cantik dan enak macam Anri Sugihara??? Mungkin engkau tidur dengan wanita macam Shahrizat Lembu yang cibai sama dengan muka Mahathir. Tetapi janganlah membuat generalization!!! Kalau nak tahu bagaimana rupa cibai, cuba search 'Anri Sugihara' kat YouTube. Itulah muka cibai isteri aku. Jadi saya harap TT minta maaf kepada semua peminat TT kerana memotong stim orang-orang yang nak tengah berancuk.

Tanpa Nama berkata...

Ini muka bukan saja cibai tapi muka lancowwww laaa!kah..kah..kah..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini mahathir anak lelaki iskandar cucu lelaki kutty muka kserupa kau bukan cibai manusia...em sorry bagi pihak tt....ini makluk tala identiti ini...muka cibai/puki ini serupa itu anjing punya cibai/puki....sendiri pun boleh jilat kalu dia mau buat...dia kengkang ...tunduk kalu sambil liking liking...tak pernah tengok kalu...pigi pak mie shellter sana sungai petani...sana ada 600 ekor anjing itu melayu jaga.....terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Dont cut down stim orang dengan samakan muka mamak tu dengan cibai...Cibaisemua janmta suka ,,,tapi muka mamak semua nak ludah bang...{Please have mercy for all the cibai lovers},,,