Jumaat, 5 April 2013

PENGUMUMAN PENTING UNTUK SEMUA




PENGUMUMAN DAN INGATAN
ada diberitahu kepada semua bakal pengundi
kepada semua yang akan pulang mengundi
kepada semua warga ayang akan mengundi

sila layari laman resmi spr
lihat tengok nama sendiri
dua hari sekali sekuarnhg kurangnya
pasti nama ada
pastikan alamat tempat memgundi di ketahui

INI KERANA
semakin banyak nama bakal pengundi hilang
semakin banyak bakal pengundi mengadu kepada BERSIH
semakin banyak bukti ditemui

kes terbaru di taman medan
yb haniza telah menemui 4,000 lebih pengundi taman medan
hilang nama mereka entah kemana

dulu yb charles santiago dari parlimen pelabuhan klang
telah hilang 5,000 lebih nama pengundi

DUA INI SAJE KAH YANG HILANG NAMA PENGUNDI
tidak  bukan
banyak kerjadian hilang nama sedang berlalu
di pelabuhan klng
di taman medan
ditemui kerana ini kawasan yang TELAH dimenangi
justeru ada kajian kerana para yb memiliki dana
untuk membuat kaji selidik

bagaimana kawasan lain
yang belum di menangi
tetapi dalam pru12  hanya tewas
dengan angkan dibawa 1000

HILANG UNDI DI RANCANG
menghilangkan nama pengundi ini
adalah sebahagian dari rancangan 
ini dilakukan oleh spr
untuk memastikan tuanya
united malays national organisation akan menang

cara menghilangkan nama  cukup senang
di kampong medan yang dihilangkan  ialah nama china 
china yang pasti akan mengundi pkr
di perlabuhan klang yang hilang nama ialah india dan china
india  dan china yang akan mengundi dap 

SILA BUKA KOMPUTER
sila layari sekarang
lihat nama sendiri
ada atau telah dihilangkan




----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagilah linknya sekali... terima kasih

Tanpa Nama berkata...

Saya sudah memohon untuk menjadi pengundi pos luar negara. Borang telah dihantar dan telah diakui terima oleh SPR sejak bulan Februari lagi. Tapi, bila saya semak status mengundi di laman web SPR sampai sekarang statusnya masih PERMOHONAN ANDA SEDANG DIPROSES. Nama saya masih lagi berdaftar untuk mengundi di tanah air. Saya sudah risau sekarang jikalau saya tidak dapat mengundi ini kali lah. Saya tidak mampu untuk pulang mengundi sebab komitmen kerja. Saya juga risau kalau kertas undi saya di tanah air disalahguna oleh pengundi hantu. Tolong!!

Sudin berkata...

Apa tindakan Bersih....?

SPR dengan keras kepala akan meneruskan agenda undian awal.
Kali ini jurucakapnya ialah setiausaha SPR....lapuran Tiewnama.

Dah jelas menipu...!!!
JUSTRU,JUSTRU,JUSTRU,.....apa lagi isham ooiii......???

Tanpa Nama berkata...

Tadi tghari semak web spr, nama bini aku pulak tak ada, sebelum ni ada, alasannya ada bantahan...

Bini aku ni kira kategori pengundi baru/ muda...aku risau taktik menidakkan pengundi muda spt thn 1999 akan berulang lagi...tt, lu semak sikit...

Tanpa Nama berkata...

Jom, kita kumpulkan semua nama~nama yg hilang itu dan terbitkan di surat~khabar supaya orang ramai tahu penipuan SPR.







Tanpa Nama berkata...

Mari~lah, ramai ramai kita pergi ke depan pejabat SPR dan kita doakan supaya sesiapa penipu~penipu SPR akan kena balasan yg terok, seperti kena kanser.

Tanpa Nama berkata...

Wooiii..nama aku dan nama sahabat aku di sg petani pun hilang..sham ketua penghasut, apa perlu kita buat ni...sebelum terlambat!!!..rugi dua undi ni pada PR..
Tolong bagi tau dan war2kan apa yg perlu kami buat...tolooooongggg...

Tanpa Nama berkata...

yang kena tipu mesti bangkit untuk menyaman pihak yang tidak bertanggungjawab ini selepas PRU13 berakhir nanti. Sebuah ngo perlu ditubuhkan bagi menyelaras tindakan untuk membela mereka yang ditipu ini. Kemenangan boleh dibatalkan jika wujud penipuan.

Tanpa Nama berkata...

TT, apa strategi kau kalau tipu pilihanraya??

tentative program takde ke?

Tanpa Nama berkata...

Apa kata kita ada kan demo di KL sebelum PRU 13 ? Untuk bantah nama pengundi hilang.

Tanpa Nama berkata...

anon 7:20 ptg,

sham jeles lu berbini baru dan muda pula. err...

gurau,bro. nak dekat pru ni, kasi hilang stress sket.