Selasa, 2 April 2013

SATU LAGI TEORI KENAPA NAJIB TAKUT






SATU TEORI KENAPA TAK BUBAR BUBAR

Bro , Sebenarnya tarikh PRU 13 sengaja ditangguh supaya keputusan PRU13 berdekatan dengan tarikh pembicaraan kalimah Allah di mahkamah rayuan pada bulan Mei ini. Bila UMNO kalah pada PRU13, maka tuan hakim UMNO akan membenarkan bukan Islam menggunakan kalimah Allah.

 Pemimpin UMNO yang kalah akan menggunakan keputusan mahkamah ini untuk membuat huru hara melalui NGO-NGO mereka iaitu Perkasa, Perkida, Silat Berak Cangkung, dan Pesatuan Mamak. Mereka akan membuat kacau dengan membakar rumah ibadat orang bukan Islam. 

Kalau hakim tidak membenarkan penggunaan kalimah Allah, maka mereka akan membakar masjid dan menuduh orang Kristian yang buat huru hara dan menuduh Pakatan Rakyat tidak mampu membentuk kerajaan yang aman. Jadi saya nak tahu samada pemimpin Pakatan Rakyat sedar tentang rancangan jahat UMNO ini? on LEBAI MONGOLI NAK REKRUT ALLAH PULAAAK
Publish | Delete | Spam
Asal Bukan Rosmah Mansur
on 4/1/13




MALAM ESOK 
DI TAMAN MELEWAR

MALAM JUMAAT
DI KAMPONG GAJAH PERAK

---------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Orang gila tak reti memasak....mereka nampak api marak..mereka semakin dekat dan menari menari dekat api....ahhhh...orang normal tahu masak...masakkan untuk dimakan...tak kiralah nak masak apa......tapi aku tak reti masak...masak air pun kadang kadang hangus....jadi aku dan orang gila pun lebih kuranglah.....tengoklah nanti bila orang gila jumpa orang gila....apa mereka buat....jangan bicara soal revolusi kalau mamak pun tak leh nak hadap.......let see.......reformasi tahap kiram dan revolusi tahap yahudi....jom.

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Salam bro aku ade satu lagi ramalan kenapa PRU ditunda sebelum 30 APRIL,sebab harini adalah 2 APRIL 2013..kenapa dengan 2 APRIL? kalau bro rajin bukak paper atau internet cuba try tengok keputusan NO EKOR draw AHAD atau tengok di website jumlah ESTIMATE JACKPOT 4D ade berapa juta dan LOTTO? aku usha kat magnum ada dalam 19M,toto 14M,damacai 15M,harini ada SPECIAL DRAW dimana SPECIAL DRAW NI DUIT POKET GOMEN,so ini hari malam nanti try tengok result hilang ke tidak ESTIMATE JCP hari rabu kalau hilang sah sahih estimate JCP tu digunakan untuk dana PRU,tapi 1 je yang aku nak tau..apa no baik yang diorang akan main harini? kah..kah..kah..kalau kena x yah jacpot dapat 1st prize pun dah cukup..kah..kah..kah...ada member aku cakap tuk dana PRU no reserved di toto yang takkan ade di kaunter adalah 3228,sape kaki ekor tu try la mainkat BLACK COUNTER ..kah..kah..kah....

Tanpa Nama berkata...

aku rasa dah sampai masa org malaysia semua bangsa bersatu hati bangun & lawan puak-puak dacing yang suka buat onar & kecoh. kena tunjuk sekali yg kita bukannya bangang yang boleh dimomok momok & ditakut takutkan. biar bermandi darah once and for all!

kalau 10 juta lwn 10 ribu tak jadi masalah punya. tapi kalau kena sembur air je dah lari lintang pukang lupakan je lah cita-cita nak ubah malaysia. duduk rumah layan tv & telor lagi baik.