Isnin, 13 Mei 2013

BERITA BAIK - INI BERITA TERBAIK


KOMENTAR TUKAR TIUB
untuk warga pahang
sila datang beramai ramai
tunjukkan kemarahan
tunjukkan marah kerana ditipu

BERHIMPUN 
BERDEMO
LAWAN PENIPUAN
Jangan sertai perhimpunan di Kuantan esok


Ketua Jabatan Pengurusan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pahang, Asisten Komisioner Anuar Osman berkata, setakat ini, pihak polis tidak menerima sebarang notis atau permohonan daripada pihak penganjur untuk memaklumkan mengenai perhimpunan tersebut. - MELOYO ONLINE



 TIGA TUNTUTAN
JANJI BERSIH
1 - tidak terima keputusan pru13
2 - tubuh spr baru yang bebas dan bersih
3 - lakukan pilihan raya baru


---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro tt. Tahun ni aku telah mnjadi kerani pusat mengundi. Tujuan aku satu. Nk melihat sendiri keberkesanan proses pengundian kali ni. Semasa di pusat mengundi kertas undi mmg dikira didepan ejen dgn betul. Aku berpendapat sudah ade ketelusan di situ. Tetapi malangnye keyakinan aku itu tibe2 berubah apabila kertas undi hendak di bawa pula ke pusat pengiraan undi. Setiap saluran bergerak secara berasingan. Kalau pusat mengundi tu ada 4 saluran maka ade 4 buah kereta yg akn bergerak berasingan tanpa diiringi oleh ejen dan polis. Disitu aku dah syak akn berlaku penyelewengan ketika penghantaran ke pusat pengiraan undi. Syak aku mnjadi kenyataan apabila pakatan kalah walaupun pd pengiraan awal di pusat mngundi dh menang.

Tanpa Nama berkata...

Kalau rakyat pahang tak nak masahadapan orang2 pahang berkepala tiga...inilah masanya melawan lynas@setan yang d kenali...bangunnn rakyattt pahangggggg....