Khamis, 9 Mei 2013

BUKAN SATU PEKARA BARU


ANAK SEMUA BANGSA
KOMEN TUKAR TIUB
berita macam ini 
susah nak komen
hanya tunggu dan lihat
hanya nanti dan tunggu


Khalid, Azmin rebut kerusi MB Selangor

Khalid, Azmin rebut kerusi MB Selangor

Kuala Lumpur: Jawatan Menteri Besar Selangor kini menjadi rebutan antara ahli PKR yang mahukan Timbalan Presiden parti, Mohamed Azmin Ali manakala DAP dan PAS menyokong Abdul Khalid Ibrahim untuk terus menerajui negeri itu bagi penggal kedua. »


Pengarah Pilihan Raya PKR Selangor, Borhan Aman Shah, berkata berdasarkan jawatan dalam parti, Azmin adalah pemimpin kanan dibandingkan dengan Khalid yang hanya ahli Majlis Pimpinan Pusat. 
“Kita akui kepemimpinan tertinggi pakatan pembangkang akan membuat keputusan berhubung pemilihan Menteri Besar Selangor, bagaimanapun dari segi hierarki parti, amat jelas Azmin pemimpin paling kanan selain memegang jawatan penting dalam PKR. 


“Malah, kita percaya sekiranya tidak berlaku pertindihan kerusi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Damansara dan DUN Semenyih pada Pilihan Raya Umum Ke-13, PKR mampu memenangi lebih banyak kerusi di Selangor,” kata Borhan yang juga Ketua Cabang PKR Sepang ketika ditemui di Ibu Pejabat PKR, di Petaling Jaya semalam.

Pada PRU-13, PAS dan DAP masing-masing memenangi 15 kerusi DUN manakala PKR 14 kerusi sekali gus menjadi peluang terbaik kepada PAS untuk menerajui Selangor. 



JENG JENG JENG
JENG JENG JENG

JENG JENG JENG

woit... KAH KAH KAH... KAH KAH KAH.... kah kah kah

ANAK SEMUA BANGSA
MENENTANG 
PENIPUAN PILIHAN RAYA



------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau PKR ada Khalid dan Azmin, PAS dan DAP dah bersetuju untuk Khalid terus menerajui Selangor, so teruskan ajelah dengan Khalid sebab Khalid perform bagus masa menerajui Selangor. Atau cerita ni hanya untuk laga laga. Secara peribadi aku nak Khalid sebab aku Pengundi Selangor.

Tanpa Nama berkata...

Borhan gagal di Dengkil gagal sebagai Pengarah pilihanraya negeri Sel akui hakikat dan Azmin gagal meningkatkan Prestasi Selangor 3 kerusi gagal diselesaikan dgn matang TURUN

Tanpa Nama berkata...

Tk yah kira kanan kiri lh..
Kekal kn yang lama jer..
Bantu jer mana yang perlu..
Pertelingkah mengundang perpecahan..
Perpecahan bermkna lemah..
Bila lemah semua tahu akibatnya..
Nk setel makan masa..
Nk pulihkan..
Rakyat terabai
perpaduan berkecai..
Masing2 akn bawa haluan ..
Masing2 mahu bebas..

Tanpa Nama berkata...

Rakyat N.S'gor :-

Demi kesejahteraan Rakyat di utamakan dahulu permintaan rakyat...
Jika Rakyat mula kaseh kepada pemimpin yang di kasehi ( Tan Sri Khalid Ibrahim )cuba jangan rosak kan keharmonian demi kedudukan dan PANGKAT....jangan jadi kerana NILA setitik Rosak SUSU sebelanga...
tak kira apa Parti yang dipilih tapi Kaseh Sayang Rakyat jangan di Rosak kan...Fikir-fikirkan lah...
jangan nanti sampai berubah HATI Rakyat payah nak dapat balik kaseh sayang tersebut....Please..Please....Please my dear Friend.
Pemimpin yang dipilih adalah satu tanggung jawab yang berat...
Kebolehan mentadbir adalah kerja kemahiran yang bijak bukan sekadar di reka-reka.
hati yang Luhur saja yang dapat mentadbir diri kemudian baru Pengurusan di Luar..
Pemimpin/perjuang adalah orang sanggub berkorban apa saja demi kesahjeteraan rakyat jauh sekali dari mendahului kepentingan diri...
Stabilkan dahulu kedudukkan perjuangan yang belum selesai dan harus bersabar....
Sensara hiduplah yang mengajar kita supaya menjadi matang kemudian baru mendapat kepuasan perjuangan dengan hati yang tenang dan kesemuanya mendapat menafaat kebaikkan bersama....
Para Pejuang itu adalah lebih Tinggi mertabatnya yang di Kenang sampai bila-bila.....
Pentadbir adalah kerja yang berlainan skopnya....Pejuang adalah lebih tinggi pandangan Mata hatinya kerana dapat melihat keseluruhanya..Jangan di sia-siakan KASEH SAYANG RAKYAT...

Tanpa Nama berkata...

Tk yah kira kanan kiri lh..
Kekal kn yang lama jer..
Bantu jer mana yang perlu..
Pertelingkah mengundang perpecahan..
Perpecahan bermkna lemah..
Bila lemah semua tahu akibatnya..
Nk setel makan masa..
Nk pulihkan..
Rakyat terabai
perpaduan berkecai..
Masing2 akn bawa haluan ..
Masing2 mahu bebas..

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

bagilah tan sri khalid jadi MB sebab tan sri khalid dah tua,harta dah ada,xde nafsu lagi nak kejar harta dunia,semua dah cukup..berbanding azmin masih muda,nafsu masih tinggi,pasti banyak kehendak dan nafsu nak dituruti..pilihlah yang lebih berusia dan mampu serta amanah..sebaiknya..yang muda jadi pembantu,timba pengalaman sebanyaknya belajar dari yang tua bagaimana untuk mentadbir,mengawal hawa diri dari merasa ghairah nak jadi pemimpin at the same time ade kehendak peribadi..jangan demikian..teruskan dengan kepimpinan yg sedia ada selagi mana track record nya masih terbaik dikala ini

INI PAKATAN RAKYAT..BUKAN PAKATAN AZMIN.HAHAHA berkata...

hahahhaha....

patutlah nak letak jugak calon walaupun bertindih...

hahahahha....

perancangan dalaman rupa2nya antara dieorg....

hahahahahah..

lagi bagos kalah....kalau takk mmg die la naik konon berjaya sebagai pengarah pkr negeri n sorg lagi timbln pkr ..

hahahaha...

ada hati...bila tak dapat..mula nak nak merajokk..pegi..mam....

hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Baca betul-betul apa yang ditulis dalam berita tu... "Pakatan Pembangkang"... bila masa pulak pakatan pembangkang yang akan buat keputusan siapa Menteri Besar sesebuah kerajaan.

Dah berjaya bentuk kerajaan buat penggal kedua masih dipanggil pakatan pembangkang lagi? Ini sengaja ditulis oleh media umngok atau orang Pakatan Rakyat yang bongok anggap diri tu layak sebagai pembangkang sampai mampos?

Tanpa Nama berkata...

Kekalkan Khalid sbg MB..dia dah perform bagus,tak bagus br TUKAR!!!Agenda PR masih jauh utk PUTRAJAYA..Tlg jgn agenda peribadi melebihi kepentingan agenda PR.Tindak-tanduk pimpinan sebegini menggusarkan jutaan penyokong PR!!!

Tanpa Nama berkata...

TU SWING PUNYA STORY BE END LAA.. HAIYAAA.. STORY MACAM NIE PUN TAK BOLEH MAU FIKIR KA?? PENAT ISHAM HARI2 BAGI PENCERAHAN.. BARU MCM GINI DAH MENGELABAH KERA LU ORG SEMUA.. KAHKAHKAH RELAX RELAX BRADER..

Tanpa Nama berkata...

Off topic. Perhimpunan kat tempat kapasiti super besar satu please. Stadium itu hari tak cukup bro ramai tak boleh masuk. Melimpah kat jalan tak aci la gwa pun nak terkira dalam stadium gak