Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Mei 2013

MAT LANCHOW BERCAKAP LAGI


 

KOMENTAR TUKAR TIUB

bukti?
lanchow bukti

hanya ada 3 tuntutan

1 - tidak menerima keputusan pru13
2 - tubuhkan spr baru
3 - lakukan pemilihan baru di kawasan penipuan

tak perlu cakap banyak
dalam perlembagaan ada tertulis:
spr adalah badan yang wajib diyakini oleh orang ramai
lembaga ini telah tidak diyakini kerana terlibat menipu

‘Kemuka bukti jika benar SPR pincang’

Kuala Lumpur: Semua pihak yang mendakwa mempunyai bukti kepincangan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) baru-baru ini, diminta mengumpulkan semua bahan berkenaan bagi memfailkan petisyen dalam tempoh 21 hari selepas PRU-13 berakhir.

Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata bukti dimaksudkan itu termasuk laporan polis berhubung dakwat kekal. 

Beliau berkata, SPR tidak menghalang mana-mana pihak yang ingin membuat laporan polis berhubung penggunaan dakwat berkenaan atau aspek berkaitan PRU-13.

“Kami di SPR juga ingin mengetahui mengapa ada kejadian dakwat tidak kekal kerana SPR tidak pernah berniat untuk menipu atau menyebelahi mana-mana parti politik.

“Kami menubuhkan pasukan khas untuk menyemak hal berkaitan dakwat berkenaan yang dijangka siap dalam tempoh sebulan lagi,” katanya yang berada di luar negara atas urusan rasmi.

Jutaan rakyat ke Dataran Merdeka, jika SPR tidak letak jawatan, kata Mat Sabu

NOTA
semua siap bersedia 
untuk menibai 
mat lanchow

----------

5 ulasan:

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Brader TT selama seminggu brader tak beroperasi..gua tertanya-tanya kemana brader menghilang..nak dijadikan criter..gua ade mimpi dimana brader berada di satu rumah,brader TT sedang melawat seorang nenek yang sedang terlantar di katil,tiba2 brader TT jadi bersifat ke anak-anakan seperti seorang budak kecil yg sedang bermanja seperti seorang budak,nenek itu gering lalu mangkat brader TT menangis sedeh,gua juga ikut menangis sedeh tak tau kenapa,tiba2 brader TT kluar untuk membawa satu peranan hasutan anak muda turun jalanraya,gua terlihat brader and team tukar tiub di dataran ketika fajar menyinsing matahari hendak terbit dari ufuk timur..gua antara yang berada disitu,kemudian sayup sayup dari kejauhan gua melihat ribuan anak muda dari jauh datang ke dataran untuk bersidang di dataran yang mempunyai padang..boleh jadi itu dataran merdeka,semasa itu pergerakan menjatuhkan kerajaan melalui jalan raya mula bermula,gua lihat ada heli dan tank menuju ke sana..sepertinya memihak kita,gua yakin mimpi ini petanda himpunan kebangkitan rakyat di jalanan akan bermula seperti mana di mesir..ini saja option kita,kebanyakan mimpi2 gua selalu jadi nyata..sebelum ni gua pernah mimpi ribuan anak muda sebelum bersih 3.0 bermula dan gua saksikan sendiri kejadian2 tika itu..dan gua bermimpi lagi ketika seminggu brader tak online,gua terasa brader sudah ade perancangan tersendiri..gua yakin mimpi gua akan jadi nyata lagi..namun kalini mimpi gua melihat kerajaan haram ini akan lumpuh sama sekali.kerana mimpi gua bukan sebarang mimpi tapi gua seringkali alami deja vu..sebelum ni gua dapat dejavu angka 8513 di toto..gua ikut akhirnya gua dapat 15k..bayar la hutang yg patut..kah..kah..kah..serius brader TT..kalau gua kate gua deja vu perkara yg akan berlaku tapi tak tau bila akan berlaku..ia pasti berlaku cuma masa dan ketika gua tak taulah..

Tanpa Nama berkata...

SPR Lanchow,dah berapa tahun ,SPR ta'mahu berubah sekarang minta Pengurusi dan Penolongnya TOLONG LETAK JAWATAN ,KAMI RAKYAT DAH MUAK DENGAN PEMBOHONGAN DEMI PEMBOHONGAN,kalau mereka masih ada dengan SPR,Alamatnya RAKYAT MALAYSIA akan ditukar kepada rakyat robot.

Tanpa Nama berkata...

bro Hamidie Fizie Bin Ahmad,

gua respek lu cakap terus terang lu beli TØTØ!! tolong ramal nombor tuk esok plak bro, tak kan makan sorang je kot.... kahkahkah.....

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mmmm...salah tu....mana ada lanchow mamat abdul...ni.....kalau ada...DAH LAMA DIO BERHENTI.....kerana sistem bejat...KELANCHOWAN mereka telah dinafikan....hahahahhahaha.....patut panggil mamat ni....mamat taik coklat nipis nips....kerana taik coklat nipis nipis petanda petanda ajal sudah mari....

Tanpa Nama berkata...

hidup dlm mimpi waktu org kapir bangunkan dunia dgnb fact, teknologi dn mklumat
jgn jd mcm uncle seekers