Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Mei 2013

SUNNAH WAL RASUAH BERJAMAAH BERISTIQAMAH





Pemimpin paksi perpaduan ummah - Imam Masjid Negara

KUALA LUMPUR 10 Mei - Umat Islam diseru memikul tanggungjawab bersama mempertahan, memelihara dan menjaga maruah agama serta tanah air dengan menanam rasa kasih dan setia kepada pemimpin yang telah dipilih secara sah.

Imam Masjid Negara, Mohd. Zamri Abd. Halim ketika menyampaikan khutbah Jumaat di masjid itu hari ini berkata, dalam Islam kedudukan seseorang pemimpin itu terlalu mulia dan tinggi kerana mereka adalah paksi pada perpaduan ummah dan sebahagian daripada cabang keimanan.

"Sehubungan itu sebagai orang yang beriman, kita dituntut untuk mentaati pemimpin yang dipilih secara sah semasa proses pilihan raya umum lalu.

"Harus diingat, yang menang berkewajipan memikul tanggungjawab besar sebagai amanah untuk menunaikan segala janji dengan adil dan saksama manakala pihak yang kalah semestinya bermuhasabah secara rasional serta tidak cuba mencetuskan perkara negatif di luar batas undang-undang negara," katanya.

Najib Tun Razak merupakan antara ribuan umat Islam yang menunaikan solat fardu Jumaat di Masjid Negara hari ini.

Khutbah Jumaat yang bertajuk Paksi Perpaduan Ummah itu turut mengingatkan umat Islam bersatu padu walaupun dicipta oleh Allah SWT dengan kriteria dan watak berbeza-beza dari segi adat, budaya dan cara hidup serta amalan politik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... TUKAR TIUB... TEPAT DAN BETUL.... kah kah kah..

kah kah kah... BOLEH DI BACA APA DALAM KEPALA SUNNAH WAL RASUAH... kah kah kah...

kah kah kah...SUNNAH WAL  RASUAH TAK LARI DARI SKRIP.... kah kah kah..

woit.... TAK CAYA?.... kah kah kah..

SILA BACA YANG 
DI TULIS PAGI KELMARIN


APA KELENTONG PETANG JUMAAT INI
jabatan  sunnah wal rasuah
akan berkelentong pada jumaat ini
berkelentong untuk mengolah persetujuan

apa kelentongnya?

1 - wajib terima keputusan
2 - wajib bersyukur 
3 - wajib jangan buat demo 
4 - wajib melayu dan islam perlu bersatu
5 - wajib sokong kerajaan dan raja

dan akan keluar hadis dan ayat ayat
dan dan dan....

1 - tidak ada ditimbulkan soal penipuan
2 - tidak terjumpa ayat tentang tipu
3 - tidak terjumpa ayat  tentang pemimpin zalim
4 - tidak ada ayat tentang rasis
5 - tidak ada ayat tentang hak dan keadilan

kita tunggu dan lihat



--------

7 ulasan:

kampong lad berkata...

dlm islam (quran) pemimpin & pemerintah adakah sama? sapa boleh bagi pencerahan?

Tanpa Nama berkata...

tt..nak tanya sikit
adakah raja UG perPADUANG tak rasuah?
memanglah dorang pakai jubah kopiah..

sume raja2 rasuah'HajiWAL'umrah sgt2 TAKUT dgn KUASA rkyat & Anwar..
raja UG prPADUANG pong nampaknya TAKUT sgt dgn Anwar?
ygTAKUT sgt dgn Anwar gerenti kes RASUAH..rasuah prPADUANG ummah?

Klu raja brsiong SIMPAN diCaymen island..
raja UG prPADUANG ummah adakah simpan ddlm Ka'abah?
kasi pecah tt..btul2 kasi pecah!

Tanpa Nama berkata...

khutbah mesjid kerajaan kat tempat gua cerita pasal cinta suami isteri.. kahkah.. aku rasa tok imam tu sendiri yang sabotaj, taknak baca khutbah sunnah-wal-rasuah..

Tanpa Nama berkata...

umporno takut dgn rkyat & Anwar adalah jls krn sunnah WAL rasuah..

puak raja2 UG PERPADUANG umah pong nampak nya sgt2 TAKUT kpd Anwar..nape?

khianat'TAMAK adalah ciri2 TERANG si UG PERPADUAN ummah..

aku yg dah rosak AKIDAH ni RASA ada perPADUANG 'rasuah' BESAR yg mrk sgt2 TAKUT nnti Anwar londeh kan..

ular..ular2MAK dah pon makan UMPAN BESAR ddlm semak?
tt..tolong lah cari kabel semak2
Caymen island ke?
CENDANA island ke?
Dubai,arabic,&jordanic island ke?

Tanpa Nama berkata...

Imam masjid negara tu mmg melayu islam super bodoh punyer spesis... kalo nak jadi melayu, perlu ada perangai super sensitif dan ultra nasionalism..

alfaberlian berkata...

Tak setim lah berhimpun di stadium lu cakap " TIPU PILIHAN RAYA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA" Gua dah sedia untuk revolusi.

alfaberlian berkata...

ganglia nongjoTak setim lah berhimpun di stadium lu cakap " TIPU PILIHAN RAYA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA" Gua dah sedia untuk revolusi.