Sabtu, 22 Jun 2013

GEROMBOLAN TAK SUKA BERKHEMAH - KITA BERKHEMAH




 

Flash mob dan Occupy bukan budaya Malaysia

KUALA LUMPUR 21 Jun - Rakyat Malaysia sewajarnya sedar budaya flash mob dan occupy adalah elemen melampau yang diimport dari negara luar untuk menghakis amalan sebenar demokrasi yang telah lama wujud di negara ini.

Presiden Kelab Wartawan Muda Malaysia (KWMM), Dzulkarnain Taib berkata, pihaknya mendapat maklumat tentang sebuah parti politik luar negara telah membuka cawangan di Malaysia bagi melatih gerakan untuk menjatuhkan kerajaan.

"Sebelum ini kita tidak pernah dengar istilah flash mob dan occupy ataupun himpunan seperti 505, dari mana datangnya semua ini?. Ini adalah idea-idea asing yang diimport berlandaskan kepentingan politik negara luar.

"Idea-idea ini dibawa dalam politik Malaysia dengan harapan kononnya keterbukaan demokrasi seolah-olah Malaysia tiada demokrasi, tetapi mereka telah menyeleweng nama demokrasi sehingga mewujudkan huru-hara dalam negara," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI BETUL.... DAN TEPAT.... kah kah kah..

kah kah kah...FLASHMOB BUKAN BUDAYA KITA.... kah kah kah..

kah kah kah... DEMO BUKAN BUDAYA KITA.... kah kah kah..

woit.. ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY PUN  CAKAP SERRUPA... kah kah kah..

kah kah kah...SENANG SAJE... APA  YANG GEROMBOLAN KITA BUAT...kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN TAK SUKA DEMO ...KITA DEMO.... kah kah kah..

kah kah kah...GEROMBOLAN TAK SUKA FLASH MOB.... KITA BUAT FLASH MOB.....kah kah kah..

kah kah kah... APA YANG GEROMBOLAN SUKA ITU SALAH...kah kah kah..

woit... BUDAYA GEROMBOLAN IALAH RASUAH... TIPU UNDI.... kah kah kahj..

kah kah kah..BUDAYA KRONI... JUAL KONTREK... DAN BUNUH ALTANTUYA... kah kah

kah kah kah...KALAU TAK TIPU BUKAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION NAMANYA.... kah kah kah


GEROMBOLAN TAK SUKA
ANAK MUDA BERKHEMAH
ERTINYA
BERKHEMAH ITU BETUL
--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Presiden Kelab Wartawan Muda Malaysia (KWMM), Dzulkarnain Taib ni memang saling tak tumpah kuah sama seperti Profesor Kang Kung/Kong Kang di IPTA, Ezam Lembu, Zul Bisul, Penghos wacana program politik di RTM/TV3/AWANI/NTV7 yang amat menjelekan, membuat tohmah paling negatif terhadap PR yang kerja keras nak melawan kebatilan (falsehoods) dari pihak GEROMBOLAN. Mereka sebenarnya adalah penjilat bun*** rejim yang korap.

Tanpa Nama berkata...

dulu2 pun atuk nenek kita or even kita sendiri tak pernah dengar akta perdagangan bebas, protokol kyoto, rare earth,android, ios7 yang semuanya datang dari barat yet kita terima semua dengan tangan terbuka especially rare earth lynas walaupun mendapat tentangan keras rakyat.... jd apa bezanya disini dengan flash mob etc....?

HIPOKRIT with capital letter!

Tanpa Nama berkata...

Memang tugas pembangkang pun untuk jatuhkan gerombolan.Kalu dibiar lama-lama bangkrap negara ni. Yang budaya rasuah diimpot dari luar tu kau tak sibok pula.Betul-betul kau ni otak lembu keturunan pembodek tujuh keturunan!Kau pegi pak chu cheng lagi baguslaaaa......kah..kah..kah..