Ahad, 2 Jun 2013

JANGAN HINA RAJA GOPAL


INI GAMBAR CONTOH
MENGHINA
DUIT MALAYSIA
 Hina Agong: 10 NGO buat laporan polis

Laporan polis itu dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini pada pukul 11 pagi ini.

Antara NGO terbabit adalah Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) dan Kelab Wartawan Muda Malaysia (KWMM).

Ketua Aktivis PPIM, Datuk Nadzim Johan berkata, laporan itu dibuat bagi menggesa polis bersama Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengambil tindakan tegas menangkap individu terlibat yang secara jelas telah menghina Yang di-Pertuan Agong dan mempertikaikan kedudukan institusi diraja.

"Apa yang disiarkan di dalam blog mengenai perbualan beberapa individu mempersendakan ucapan Seri Paduka sempena Hari Keputeraan baginda, saya sifatkan sebagai amat biadab.

"Ini bukan lagi masa untuk menasihati atau memberi amaran tetapi tindakan tegas perlu diambil seperti menahan mereka yang berani mempersendakan raja kita," katanya kepada pemberita di sini hari ini. - UTUSAN MELOYO


KAH KAH LAH


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...YA AMPOOOON.... kah kah kah...

kah kah kah... TOLONG JANGAN HINA AGONG... kah kah kah..

kah kah kah..ANAK ANK MUDA MELAYU.... JANGAN HINA RAJA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU TAK ADA RAJA MELAYU...SAPA NAK PUKUL CADDY?.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK ADA RAJA MELAYU... SIAPA NAK TUANG DARI BOTOL BESAR... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAK ADA RAJA MELAYU... SIAPA NAK JAGA BOOKIE BOLA?... kah kah kah..

kah kah kah...NASIB BAIK ADA RAJA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK ADA RAJA MELAYU... SIAPA NAK JAGA AGAMA ISLAM?... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU TAK ADA RAJA MELAYU... SIAPA NAK BANTU CUKONG LENDIR.... kah kah kah..

------

11 ulasan:

banggoi petai berkata...

apa punya bongok ko ni hishammm. .. ko dah naik taraf jd comunist agent d blog zamkata. .. bangga sial anaknta Rais suda jadi anak Stalin! !!! hahahahaaaaaaa. ... dasar bajingannnnn

Tanpa Nama berkata...

1.kah!kah!kah!memang Allah itu selalu mewujudkan manusia macam siluncai dan pak kaduk!kalau tidak!!tak meriah dunia nii!!
2.Zaman dulu siluncai dan pak kaduk ni seronok betul!!last sekali tanah tergadai!!oklah jugak tergadai pada bangsa pak kaduk jugak!!
3.Pak kaduk zaman sekarang!!tahap kebodohan melebihi pak kaduk zaman dulu!!bertepuk tangan puak-puak kafir latnatullah sebab ada lagi pak kaduk dizaman sekarang!!
4.seronok jugak jadi pak kaduk yee bhaiiiii!!dah belajar sembahyang ke bhaii!!

Tanpa Nama berkata...

uisk.. ni menghasut level tinggi ni. untuk pro je. aku baru sampai level novice.man2 kayuh.... tapi kalau takde agong, takde la ayat 'mencemar *duli', kan kan kan.... ngeee....

DIDI KOTA BELUD berkata...

Iyakkkk...kalu enggak ado dio....siapo nak naik kebel car ke genting.....kalo enggak ado dio...siapa sih yang mau jilat lidah bulek bulek di irupah......ahhhh...gawat...masakan bagi gue...gue enggak punya gigi....uang udah habis bayar cukaien....brengsek...cari ganti dung ahhh.....enggqk ada masa gue...tt...lu kompargas...kebakaran....keneraka loh.....sejujurnya...ku tak bisa..hidup tanpa ada kamu aku gila.....loh...kok ke situ.....hahahhahah

Tanpa Nama berkata...

Ya amput.....ya amput....anak dara free di amput demi raja gopal hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Mencari lendir dalam thong.

Hina raja, rakyat sejahtera.

Tanpa Nama berkata...

Woi kalau takda raja takde lah wujud negeri melayu melaka,johor,perak,pahang,kedah dll. ingat skit,diorang yg buka negeri ni, bawak masuk nenek moyang kita dari nusantara!


hasilox berkata...

Raja berperlembagaan adalah ketua simbolik di dalam rangkai eksekutif dan kuasanya adalah terhad oleh perlembagaan negara.

Orang yang sama menyokong penyalahgunaan kuasa dan merosakkan sistem perlembagaan bukan main hebat bila menyokong institusi raja. Ini macam monyet memelihara pisang. Tak tahu malu. haha

Tanpa Nama berkata...

betul ke raja melayu betul2 melayu?

raja johor maknya mat saleh...
anak raja selangor maknya mat saleh..nanti kalo ada jodoh anak raja johor kawen mat saleh...so cucu anak raja selangor 100% mat saleh...so,maner darah melayu???kesian melayu...raja2 lain aper criter...

ADA NAMA TAPI TAK NAK BAGITAU berkata...

Orang asli senoi negrito jakun melayu proto semai dsb pun dibawanya ke..dusun iban bajau dayak dsb juga ke....oooooooooo baru aku indak tahu....thank fren info anda cukup ultimate hebat......kakkakakakakakkakaa.....aku suke...aku suke macai ni...genius.

Jackal De Cheow of de Forest from the Sky to the Boyz to Men berkata...

Republico Republico Repulico de Malaysiano.