Sabtu, 29 Jun 2013

SIAPA DIA MAMAT YANG COOL ITU?





COOL DUDE
MAMAT COOL DATARAN  MERBOK
apa yang paling cool? dalam banyak2 himpunan blackout aku gi, kat padang merbok aku sudah nampak 1 mamat rambut panjang pakai skaf hitam tutup muka, pakai suar G.I paras lutut ngan pkai kasut vans oldskool, jalan sorang2 dia je.

kenapa aku cakap dia cool? 

sebab dia satu2nya yang aku pernah nampak pakai tshirt gambar 'tukar tiub penghasut rakyat'! 1 gerai pon takde jual tu baju. mana nak beli baju tu, woii?? aku nk tnya mamat tu aku segan sebab aku tak cukup cool. kahkahkah on BERDEMO PUN MESTI ADA STYLE
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 6/28/13
COOL DUDE

---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha, gua rasa gua pun sudah nmpak mamat itew di padang merbok! yang tak tahan, awek gua yg inform kat gua itu mamat pakai tshirt tukar tiub!

ces!! awek gua tergoda kat mamat itew atau tergoda kat tukar tiub??! cam gampang, gua sudah tercabar...gua mesti dapatkan tshirt itu sekarang jugak supaya awek orang lain pulak tergoda kat gua! kahkahkah..

sapa tau mana nak sambar selai? gua pun nak cool!

Tanpa Nama berkata...

sapa2 yang tau mana nak beli shirt tukar tiub, tolong kongsi2. gua pun nak cool jugak. asyik nampak tshirt sama blackout 505 je, tak rare=tak cool! kahkahkah