Jumaat, 14 Jun 2013

SIASAT JANGAN TAK SIASAT


 BETUL
DATU SERI
PERLU DI SIASAT
'Siasat sampai 5 keturunan pemilik FB hina Nabi'
Satu gabungan tiga NGO hari ini menggesa polis menyiasat pemilik akaun Facebook dengan nama 'Programmer Calvin Gani' yang didakwa menghina Nabi Muhammad.

NGO tersebut - Pertubuhan Permuafakatan Majlis Ayahanda Malaysia, Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida), dan Angkatan Perpaduan Islam Sejagat Malaysia (API) - menyerahkan memorandum kepada polis di Bukit Aman berhubung perkara itu petang tadi.
Pengerusi API, Datuk Seri Aziz Nani mahu polis menyiasat dengan teliti dan mengambil tindakan keras terhadap pemilik akaun itu.

"Kalau mengikut saya orang macam ini tak layak duduk di Malaysia kerana mereka boleh memporak perandakan Malaysia.

"Kita minta lima keturunan dia disiasat!

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..VERY GOOD IDEA... kah kah kah..

kah kah kah..SIASAT JANGAN TAK SIASAT...kah kah kah..

kah kah kah...SAMPAI  LIMA KETURUNAN...kah kah kah...

kah kah kah..TAK CUKUP SAMPAI LUBANG CACING... kah kah kah..

kah kah kah..MASUK  KE LUBANG BELUT.... kah kah kah..

kah kah kahg..TAPI JANGAN SEKALI KALI SAMPAI KE LUBANG SAIFOOL.... kah kah kah

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG

kah kah kah..LEPAS SIASAT CALVIN GHANI... SIASAT PULAK DATUK SERI AZIZ NANI... kah kah kah..

kah kah kah..SIASAT DARI MANA  MALAON INI DAPAT DATOK SERI.... kah kah kah..

kah kah kah..MUKA KEDUT MACAM PEMANDU LORI ALAM FLORA...kah kah kah..

kah kah kah..MUKA TAK NAMPAK SERI MACAM DATUK SERI.... kah kah kah..

kah kah kah..ENTAH ENTAH MACAM AZUAN DIN... ADA DATUK SERI... kah kah kah...

kah kah kah..TAPI MALU NAK  PAKAI... KERANA  MAT EZAM TAHU... kah kah kah..

kah kah kah...DATUK SERI BELI DARI SULTAN SULU... kah kah kah

-----------

12 ulasan:

Awanama berkata...

'muka kedut macam pemandu alam flora?!!' kahkahkah woit, ko mulut takde insuran tul la Sham!! but i likeee!! kahkahkah adoi la..bersembur air kopi aku ni woi!!

kahkahkah

Awanama berkata...


salam, sy nak bg cdgn agar PR anjurkan puisi rakyat o pantun rakyat desak SPR sampai letak jawatan. bg tekanan kpd SPR

Awanama berkata...

Akaun muka buku hina nabi kene siasat...anak-anak ayahanda yang berpayung dibawah kelab dangdut, video game dllpun kena disiasat dan tangkap. Berpayung atau memayungi tempat tersebutpun dikira menghina nabi (tempat mungkar) dah lari dari matlamat( Alif, Ba, Ta) Lu fikir lah sendiri.

Awanama berkata...

Siasat jangan tak siasat.....kita selalu hina nabi mana taknya ulamak dicaci, qur'an dan hadis banyak dipertikaikan. Ada dikalangan anak-anak ayahanda yang berpayung dan memayungi pub, video game, kelab dangdut dan lain-lain tu tak hina nabi ke? Amal makruf nahi mungkar! Bila nak siasat? Fikir-fikirkan lah...

Awanama berkata...

Bagus ayahanda tindakan yang baik. Tapi kenalah lihat sama anak-anak buah yang bernaung dan menaungi pub, video game, kelab dangdut dlln, perkara ni tak hina nabi ke? Amal makruf nahi mungkar, fikir-fikirkan lah

Awanama berkata...

Ah....kalau dah dapat angpow baiklah.......bila angpow ni dah habeh datang balik demo minggu depan sekali lagi...boleh dapat angpow baru.

Bila balik tolong settle dulu bayaran bulanan kereta ye.......nanti kereta kena tarik....mengamuk lagi geng ayahanda ni.

Awanama berkata...

Cayalah TT..memang klasik..Aku yang kena cirit dah terberak dalam seluar baca komen TT. Terlalu tersangat lucu. Lain kali sebelum tulis komen komen macam ni....bagi warning sikit....so orang yang minum kopi tak tersembur.......orang yang cirit tak terberak.

Awanama berkata...

setuju siasat jangan tak siasat, siasat siapa yang menjadi penyokong di belakang mereka yang menghina Nabi, menghina Rasul, menghina Hukum Islam, menghina Al Qur an, menghina dan menolak hadis, siasat sampai lima keturunan je wat pe ? siasat sampai 17 keturunan la.. biar tahu samada diorang ni keturunan lanun ke, keturunan Mendeliar @ keturunan Kitol, keturunan pengampu british yang mengkhianati pejuang melayu seperti Tok Janggut, Tok Bahaman, Datok Maharajalela, keturunan pengampu yang mengatakan "macam mana Tanah melayu nak merdeka, orang melayu nak buat jarum pun tak tahu" , keturunan yang mengatakan ikut hukum islam Negara mundur, keturunan melayu penipu dalam pilihanraya ke... keturunan pemegang saham kilang arak ke... siasat semuanya, biar semua orang tahu

Awanama berkata...

Penipuan dilakukan oleh SPR juga mesti di siasat. OK?isoftivon cultivation

Awanama berkata...

Semakin banyak pulak org pakai datuk seri Sulu.
Itu namanya tebiat umno nak mampos.

Awanama berkata...

Yg suka pakai Tan Sri Meri Datuk pukimak dalam PR ni hanyalah dalam PAS dan PKR... gua sudah geli geleman dgn gelaran2 UMNGOK ni kalo tak dilondeh..

Oit..dah sayang sangat kat Nabi Muhammad, apasal tak bagi dia gelaran2 bobgok ni.. Tun Nabi Muhammad ka.. Datuk Seri Nabi Muhammad ka... ini tak, muka mcm taik pun bleh ada Datuk Seri.. kahkahkah..

SAPUABIS berkata...

Taik tidak mengaenal datuk seri...tun seri...tanseri....taik pun tidak kenal datin...datun...datan.....taik cuma berkumpul dan dibuat DUIT kan oleh.....INDAH WATER..........bayangan keindahan water tu dengan hasil mahsulnya.....hehehee.....GALEIIIIIIIIII......