Isnin, 22 Julai 2013

BERITA BAIK UNTUK MALAYSIA




KOMENTAR TUKAR TIUB













ini bukan b
erita tak baik
ini berita amat amat baik

jika anwar masuk penjara
sekali lagi ombak rakyat
akan turun ke jalan raya

united malays national organisation sedar hal ini
kerana itu ancaman penjara ini
hanya nak acah acah aje

NOTA
najib bila pulak
akan ke paris?
kah kah kah

Fitnah II: Cubaan penjarakan semula Anwar

(KUALA LUMPUR 21 Julai: Rayuan terhadap keputusan kes Fitnah II adalah cubaan Umno BN untuk mengheret semula Anwar Ibrahim ke penjara, kata Naib Presiden KEADILAN, N Surendran.
Menurut Surendran, Mahkamah Tinggi telah membebaskan Anwar dari tuduhan tersebut pada Januari tahun lalu dan umum mengetahui ia merupakan konspirasi politik peringkat tertinggi untuk menjatuhkan Anwar.
Malah, katanya, konspirasi itu turut melibatkan institusi seperti polis dan pejabat peguam negara  diketuai Abdul Gani Patail.
“Rayuan ini tak sepatutnya difailkan. Semua orang tahu Gani Patail (peguam negara) orang suruhan Umno. Mahkamah dan polis hanya digunakan untuk menindas dan memenjarakan Anwar,” kata Surendran.

GARIS POLITIK TEPAT
WADAH JALAN RAYA
PENENTU MASA DEPAN

-------

7 ulasan:

Carlos Santiago berkata...

hahaha... najib kena cancel semua percutian ke paris.

Awanama berkata...

Bro..

Berita baik amende nye..

Will of people power ignored?

http://www.mathaba.net/news/?x=633240



Awanama berkata...

Pelik juga org malaya nie. Nak bg harga minyak turun tak mau. Nak bg harga kereta turun tak mau juga. Nak hapus tol tak mau juga. Bila brg naik bising kat fb bising kat twitter bising kat laman sosial lain. Bila janji dicapati bising bising tapi ketuanan terus menjadi wadah perjuangan. Apa turrr... ingatlah kalau jumpa ular dan mamak ketuk kepala mathir dulu. Bisanya lebih kuat dari kapak king kah kah kah

Awanama berkata...

Jib dok selamba je puak nie yg dayus kutuk. Tapi jib relax je. Masih dok air cond masih dok ada org jg. Yg puak tak puashati dengki apasal ? Bukan jib bayar tol bukab jib bayar kat shell bukan jib tunggu bayar tol. Jib tak bayar letrik air lah.. yg engkau orang dengki apasal ? Inilah melayu sebanar banarnya hasad dengki kesumat. Tak boleh tengok org senang sikit... macam3 cara buat hasut org.. sedarlah jib itu org melayu islam...

Awanama berkata...

Kera rayu keputusan mahkamah bebaskan anwar untuk salahsatu tujuan je:
1)harap2 dapat untung sabut dan buah kelapa kat depa, yakni dapat panel hakim rayuan geng depa, dapatlah sang Kera duduk bersimpuh tersengih lebar sedut air kelapa sambil perhati anwar merengkok dalam jel; atau
2)paling tidak pun perjalanan kes yg memanjang berterusan takde titik henti ni dapat mengalihkan perhatian dan membazirkan masa, lantaran mengurangkan efficiency anwar dari menjalankan tanggungjawab sebagai politikus pembangkang, malah sang Kera berdoa dalam diam supaya akhirnya 1hari anwar pecah lalu mereng sebab terlalu besar dan lama tekanan psikologi.

maka amatlah penting adanya ramai pelapis yg kuat dan hebat bukan saja dari segi intelektual tapi juga dari segi mental, fizikal dan aura, bukan saja dari kalangan pkr, tapi juga dari pas dan dap serta psm dan lain2 seperti dari sabah&sarawak yg sealiran.

lawan tetap lawan! abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Awanama berkata...

Alo der.....lu stim ganja ke....pe yang lalok terok ni.....ni bukan baloot ni....ni mesti kena paipon ni?....kah kah kah terbaek....

Awanama berkata...

Aku lebih rela Anwar dalam penjara. Baru membara jiwa rakyat gila punya gila.

Anwar pun korban la diri dia sekejap, akan lahir berjuta macam Anwar.

Biar Kak Wan keliling 1 Malaysia merentap jiwa rakyat.