Selasa, 30 Julai 2013

HANYA SATU JAWAPAN TAMAROD





HANYA 
SATU JAWAPAN
TAMAROD

KOMENTAR TUKAR TIUB
kita tunggu masa sahaja
harga akan dinaikkan

sengaja dipilih bulan puasa
kerana agak susah untuk berdemo 

tempat
tarikh 
dan bila diumumkan 
semuanya dirancang

lihat rundingan TPPA dengan imperialis amerika
di adakan dalam bulan puasa
dan diadakan di kota kinabalu
untuk memastikan tak ada demo

hanya satu jawapan : TAMAROD





'Ada usaha terancang naikkan harga diesel?'
Pemuda PAS kesal dengan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri (KPDNKK), Koperasi dan Kepenggunaan yang didakwa gagal menyelesaikan masalah bekalan diesel yang sudah berlarutan beberapa hari.

Malah, menurut Dewan itu, sehingga hari ini tiada sebarang kenyataan rasmi dibuat atau diambil bagi menyelesaikan masalah itu.

"Di mana slogan 'rakyat didahulukan' apabila kerajaan masih diam membisu membiarkan kekalutan ini berlaku di banyak tempat?" kata naib ketuanya Dr Raja Ahmad Raja Yaacob (kanan).



-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah la silat bermahagurukan mamak....sepaktakraw pun nk berpresidenkan mamak...kalah ngan Burma....lawak2....parpu2...hantar 2 pasukan..dua-dua kena libas ngan Burma...suruh letak jawatan tak mau....tak cukup leher ngan kepala..tangan pun nk berpusing.. Betul2 samdul betul UMNO nie....memang tak bermaruah punya org..

Tanpa Nama berkata...

MINTA MAAF YA ! Boleh saya minta saudara TT tidak mengunakan perkataan TAMAROD...

Perkataan tu merujuk kepada Golongan Muda Syiah di Mesir tidak berpuashati dengan Presiden Mursi yang memutuskan hubungan Diplomatik dengan Syria dimana Presiden Basyar ada perkaitan dengan Syiah dan Iran lalu mereka turun ke Jalan Raya.

Saya merasa curiga Pihak Berkuasa sekarang sedang membenteras Gerakan Syiah di Malaysia..TUJUAN MEREKA ...sambil menyelam untuk memperkaitkan dengan TAMAROD di Mesir yang menjatuhkan Kerajaan Demokrasi.,,JADI mereka pada bila-bila masa boleh swing seperti Boomerang jika Anak- Anak Muda Turun ke Jalanraya terutamanya Anggota PAS yang sedang mereka mencari jalan mengaitkan dengan Gerakan Syiah di Malaysia

TQ

Tanpa Nama berkata...

Aku pong teryunggu2x gomen naikan rega minyak. Bukan apa mcm penggal lepas, bila minyak naik je, ada la YB yg mampos.
Bila ada yg mati masyarakat setempat tu untung gila. Bole dpt rumah baru, jalan batu mcm2x la.
Maka sama2x la kita berdoa agar hj jib naikan rega minyak.