Ahad, 28 Julai 2013

KONGSI GELAP DAN POLIS DAN MEDNTERI


 APA JADI DENGAN KES INI?

KOMENTAR TUKAR TIUB

apa yang dikatakan oleh musa hasan ini tepat
musa bekas ketua polis negara

semua ini tidak mustahil
mustahil musa hasan tidak tahu

hakikatnya dalam malaysia
perdana menteri terlibat dalam kes bunuh
menteri dalam negeri terlibat dalam kes pukul

sebelum 505 berpuluh puluh kes pukul
dilakukan oleh penyokong 
united malays national organisation
tapi TIDAK ada satu tangkapan
tidak ada satu dakwsaan

parti politk terlibat dalam kongsi gelap
kongsi gelap bergerak dalam parti politik

semua ini mengatah kepada
satu keadaaan di mana
anak muda akan bangun bertamarod

Cubaan bunuh untuk halang dedah jenayah polis, kata Musa

Musa Hassan mengesyaki cubaan membunuh R Sri Sanjeevan semalam, ada kaitan dengan rancangan Pengerusi Pasukan Khas Cegah Jenayah Malaysia (MyWatch) itu untuk mendedahkan sindiket jenayah melibatkan pegawai polis.
Bekas Ketua Polis Negara (KPN) itu membuat jangkaan demikian melalui akaun twitternya malam tadi, beberapa jam selepas Sanjeevan parah ditembak di Bahau, Negeri Sembilan.
"Saya harap polis membuat siasatan untuk mengesan suspek kerana dia (Sanjeevan) ada menerima ugutan bunuh berikutan hasratnya untuk mendedahkan pembabitkan polis dalam sindiket jenayah," katanya melalui akaun beliau, @TSMusaHassan.


SIAPA
PILIHARAYA MUNKEE INI?

---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ada tonton satu rancangan ceramah baru baru ni oleh dr zakir naik(kalau tak salah aku) dia ada kata kebanyakan ahli atau kumpulan kongsi gelap didalangi oleh ahli politik,menteri yang berpengaruh.dia ni penceramah terkenal dari india.dah banyak negara yang dia pergi berceramah.jadi kalau neraga luar pun tahu kebanyakan samseng dan kongsi gelap diterajui oleh ahli politik yang memerintah lebih lebih lagi dah memerintah lama maka tak hairanlah macam macam yang berlaku kat negara ini.menteri dan polis tahu siapa yang telibat.kepada yang masih dungu fikirlah baik baik sebelum memilih pemimpin politik.kalau tak negara akan tergadai.

Tanpa Nama berkata...

munkee nie dulu menteri polis..
sekarang munkee nie menteri pertahanan...
TT letak gambar munkee nie pasti ada udang di sebalik ketupat rendang...got the story behind enemy line...al maklum munkee nie sepupu PM kita..mesti kabel besar...