Rabu, 14 Ogos 2013

LAGI KESAH DIN AYAM




SIAPA DIA
DIN AYAM
ISLAM JADI KRONIK
Islam cara Din Ayam laksanakan hudud dan Qisas sahaja. Masa PAS perintah Kedah dia tak pernah pun paksa laksana hudud dan Qisas. Berjuta-juta alasan dia bagi nak kata bahawa Kedah terkecuali laksanakan hudud dan Qisas. Din ayam nak bagitau kita, wajib itu bila dia kata wajib. Kalau dia tak kata wajib, ia tak jadi wajib. Islam kroni cara Islam Din Ayam sang menantu Hadi.

Mungkin Din Ayam nampak islam itu hanya hudud dan Qisas. Rasuah, tindas, ISA itu bukan larangan islam. Mungkin bila PAS perintah nanti, Din Ayam akan digunakan seribu satu dalil nak halalkan rasuah kot? Nak halalkan tindas kot? Nak halalkan ISA kot? Almaklumlah, Islam hanya sah dari tafsiran Din Ayam.

 Selain Din Ayam adalah Islam tak benar (?) PSM yang lawan ISA itu tidak sah pada pandangan Islam cara Din Ayam. PSM lawan Rasuah itu tidak sah. Dr Jayakumar gunakan duit AP-nya untuk buat jambatan rakyat itu tidak sah. Tetapi yang sah adalah Hashim Jasin ambil AP-nya buat beli kereta pocher untuk anak. Hebat Islam cara on RAHSIA DIN AYAM TERBONGKAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 8/9/13
NOTA
pembaca masih belum jelas
kenapa din ayam dipanggil din ayam
adakah kerana muka macam ayam?
adakah kerana menyimpam ayam?
adakah kerana suka ayam?

para pembaca yang tahu salasilah
sila beri pencerahan

ANAK MUDA
SILA KIBARKAN
BENDERA RAKYAT

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepda
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

5 ulasan:

kampong lad berkata...

mengenai islam, umno baru & pas 2x5.

Tanpa Nama berkata...

sosialis mana-mana pun akhirnya akan guna tentera untuk bunuh rakyat. Lihat Libya, Mesir, Syria. Di Ecuador tak sempat guna tentera sebab pemimpin sosialis mati cepat.

1Crony berkata...

Cop Ayam pun masih berada di dalam Majlis Syura. Tanda-tanda besar kejatuhan PAS dah bermula. UMNO sila ganti pemimpin kamu dengan yang lebih beramanah dan berperangai Islam, kerana lepas ini kami semua akan kembali menyokong kamu sekiranya para pemimpin tahi kucing kamu telah dijatuhkan dan diganti dengan pemimpin yang berakhlak Islam.

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Rais = Din Tapai

kah kah kah jgn marah, guraw jeww

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!

gelarang Ding Ayam mungking kerana ;
1- Bila main bola dia suka curi ayam.
2- Bila makang seperti ayam makang.
3- Bila malam tak nampak, dipanggil buta ayam.
4- Masa kecil dulu dia suka curi ayam.
5- Suaranya nyaraing sama seperti suara ayam.