Rabu, 25 September 2013

ISTERI ROSMAH BUAT LAWAK LAGI




Saya mahu jadikan rasuah perkara silam - NAJIB
Khairdzir Md Yunus | 8:32PM Sep 24 2013
Berucap pada Syarahan Kelab Komanwel di San Francisco, Isnin, Najib berkata langkah itu bermakna mengubah budaya organisasi dan perniagaan

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU NAK BUAT LAWAK OKAY... kah kah kah..

kah kah kah..TAPI BUATLAH DI COMEDY STORE... kah kah kah..

kah kah kah..DI SAN FRANCISCO ADA... kah kah kah..

kah kah kah.. DI NEW YORK ADA... kah kah kah..

woit... ROSMAH NAK BUAT TARIAN GALAH PUN OK.. kah kah kah
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib buat lawak???
Ni satu lagi umat buat lawak. Seorang peminat bolasepak tegar pemuda pas selangor mengatakan MB Khalid tak ada "roh sukan".

Soalan saya...
1. berapa kalikah peminat tegar bola sepak ini membeli tiket ketika ada perlawanan melibatkan selangor?
2. Berapa kalikah beliau memasuki stadium dalam satu musim perlawanan Piala Malaysia?
3. Berapa besarkah (juta) wang yang digunakan oleh JDT untuk membeli pemain terkenal seperti Mat Yo dan bagaimanakah keputusannya setelah perbelanjaan tersebut dibuat?
4. Berapa orangkah pemain selangor yang gaji bulanannya lebih rendah daripada almarhum Mokhtar Dahari?
5. Siapakah pemain yang bakal berpindah dari selangor itu memiliki kehebatan yang lebih tinggi berbanding Messi, Ronaldo dan Nyemar?
6. Apakah hukumnya membawa awek membeli tiket bola pada pukul 7.20 petang kemudian beratur masuk ke stadium pana pukul 7.45 dan terus melepak dengan awek di kerusi bahagian belakang stadium tanpa bersolat?
7. Apakah hukumnya menonton 22 orang pemain bola yang berebut sebijik bola dengan berseluar pendek?
8. Selain bola yang diberi perunyukkan 7 juta, berapa banyakkah peruntukan untuk permainan badminton, renang, olahraga dan sebagainya di negeri selangor dan berapakah jumlah keseluruhannya? Adakah jumlah tersebut belum memadai? Pernahkah mamat ini bertanya kepada MB Khalid jumlah sebenar peruntukan yang dikeluarkan kerajaan negeri selangor untuk pembangunan sukan negeri? Tahukah mamat ini berapa jumlahnya? Kalau tahu, berapa?
9. Berapa peratuskah daripada sumbangan kutipan ceramah pemuda pas selangor yang disedekahkan kepada pembangunan bola sepak selangor dalam setahun?
10. Apakah usaha yang telah dilakukan oleh pemuda pas untuk meringankan bebanan kewangan FAS? Berapakah bantuan tajaan yang telah berjaya diperolehi melalui usaha pemuda pas (dalam RMjuta), yang telah dinikmati oleh FAS sebelum ini?
11. Tahukah mamat peminat tegar bola ini, jumlah yang dikeluarkan oleh kerajaan Malaysia untuk persatuan Sepak Takraw Malaysia dalam setahun? Siapakah menteri sukan negara sekarang? Adakah mamat peminat bole ini juga menganggap mentari ini tiada 'roh sukan'?
11. ADAKAH PEMUDA PAS JUGA AKAN MENGKAJI KERJASAMANYA DENGAN PKR?

Tanpa Nama berkata...

Panjangnya soalan lu! Pemuda PAS mana ada masa nak baca soalan panjang, semua akal pendek! Hahaha

Tanpa Nama berkata...

Abis yg akan panjang sape? Pemuda pkr atan dap? Atau omno? Wa rasa akal lu yg pendek bro...tak salah dah lu berfikir ikut lu punya bontot. He he