Rabu, 9 Oktober 2013

MAT MONGOL BUAT SANDIWARA JAWA





ANAK MUDA BANGUN MELAWAN

TPPA sebagai blok binaan menuju perjanjian perdagangan bebas Asia-Pasifik APEC
NUSA DUA (BALI): Ketegasan Malaysia pada mesyuarat Pemimpin Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) di sini pada Selasa untuk tidak menjadi "Pak Turut" kepada semua kehendak dan syarat TPPA menunjukkan satu isyarat jelas bahawa Malaysia mahu menandatangani perjanjian itu mengikut terma dan syaratnya.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH

woit.. BACA  BETUL  BETUL.... kah kah kah..

kah kah kah...BUKAN TAK  MENOLAK TPPA....kah kah kah..

kah kah kah...BUKAN TAK SETUJU ...kah kah kah..

jah kah kah... TAK SETUJU DG BEBERAPA SYARAT... kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT TAK TAHU APA SYARAT ITU...kah kah kah,,,,

kah...AHLI PARLIMEN TAK TAHU APA YG TAK DIPERSETUJUI... kah..

kah kah kah... TUNGGU MASA NAJIB AKAN JUAL NEGARA INI...kah kah kah...

kah kah kah...TAK CAYA TUNGGU ...AKAN DI TANDA TANGANI... kah kah kah

------

3 ulasan:

DDKB berkata...

Ibaratkanlah najib ini ditakdirkan menjadi orang kristen.....dimalam pembatisan atau dimalam pentas perjanjian roti dan anggur sebelum malam natal....najiplah orangnya selepas meminum anggur ddan roti rohul kudus akan kebelakang gereja sambil membawa gelas anggur tadi sambil bertanya kepada pelayan pelayan yang menyediakan roti dan anvgur tadi........." ADA BALANCE TAK WINE TADI..?????..INDAK PULAK STIM TAU KALAU SEGELAS SAJA ..MINTA LAGI "..........????????..hehehehehehehe..........korang tengok dia punya trik......kakkakakakakakakakakakaka......

Tanpa Nama berkata...

Aku masih kabur tppa ni...selagi mereka rahsia...selagi itulah aku tak paham..so aku bantah tppa dilaksanakan walau brim ditambah.

average joe berkata...

najib sedang amatsangat terdesak,
dan mengikut panel jururunding dia (yg salahsorangnya termasuklah laki dia tu), ini kalilah cuma 1susuk je dalam 1dunia ni yg dapat membantu najib lepas dari kemelut yg kian menghimpit tulangrusuk dia hingga amatsukar nak bernafas, iaitu himpit yg datang dari dalam UMNgOk sendiri - sedangkan himpit dari mca (tiong lai), mic (anak sami), taib berbinimuda jordan, katak perkosa, geng mamak malah anwar dan pr, yg semuanya terlalu berani bukak mulut terang2 memperkotakkatik najib, itu semuanya kurang membimbangkan najib.
yg buat celaka bagi najib dan laki dia sekarang ni cumalah UMNgOk sendiri, dan mereka cuma tunggu masa nak telanjangkan bukti2 yg sesama mereka sebenarnya amat maklum, tentang kekurangan kelemahan dan ketidakelokan najib dan laki.
maka 1susuk yg maha penting sekarang ini tidakboleh setakat perdanamenteri ostolia mahupun britain, malah tidak cukup canselor jerman mahupun presiden china.
obama dan amerika saja satu2nya yg boleh memberi kekebalan untuk najib bertahan lagi.
najib pun mengulangi prinsip dia pada obama, you help me i help you.
jadi bila obama gagal menunai janji untuk turun mengadap dan berpeluk2 dgn tubuh najib sambil bersalam2 bersenyum2 di kuala lumpur sendiri, maka haji najib teramat murka (dan teramat kecewa juga, tetapi perasaan haji najib yg lebih hebat ialah teramat risau!) lalu haji najib pun mengacah obama,
malaysia bukan pakturut dalam tppa.

takde isu outsourcing dalam hal ini, susuk obama dan bini dia tu sendiri yg mesti secara fizikal dilihat seluruh geng UMNgOk, berdakap2 mesra ala2 bff dgn haji najib dan laki,
barulah haji najib akan tunaikan janji dia pulak, i help you.

soalnya: bila? dan sempatkah?

-average joe-
klakka-la.blogspot