Khamis, 24 Oktober 2013

PERNIAGAAN PALING EKSKLUSIF






JUAL AGAMA
adalah perniagaan paling tua
DI MALAYSIA 
PERNIAGAAN EKSKLUSIF
 orang china dan india tak dapat ceburi
hidup ketuaanan melayu
tak perlu kouta 30%
kah kah kah
kah kah 
kah


---------

5 ulasan:

Awanama berkata...

ermm.. betul ke AIR 3P ni? siap ada logo halal jakim!

TT, lu punya buku dah dapat cop halal jakim ke?

kalau nak jual buku byk2, gunakan konsep yg sama. lu kasi anai2 makan separuh buku tu, sisanya lu jual, lu lebong kasitau anai2 yg makan buku2 lu semuanya anai2 melayu islam dan dah naik haji.

kah kah kah

Awanama berkata...

Kominih memang menganggap ugama barang komoditi.Perkara ini disahkan oleh imam agung Leonard Breznez...kih...kih

Sesiapa nak beli kitab suci kominih boleh berhubung dengan hisapmuddin aka darai siam

Awanama berkata...

Bab ni aku nk komen pun takut...tp jauh dlm hatiku ada berkata benda mcm ni tipu pun bleh...mungkin syaitan hasut aku supaya x percaya benda ni...tapi...tah laaa...tuhan yg mengetahui....

Awanama berkata...

Allah s.w.t yang permudahkan bidang kedoktoran dan perubatan. Jika sakit, pergilah berjumpa doktor-doktor perubatan di hospital kerajaan. Tolonglah jangan doktor sendiri, lepas itu menyalahkan Allah s.w.t.

Awanama berkata...

Minum satu tong drum pun, penyakit tak lega jugak.. aku beli dah lebih 20 tong air zam zam yg 10kg punyer.. yakin kemain la sbb asal sebotol RM80, skg dah RM100 lebih..x ada apa2 kesan sangat pun.. ingatkan, lepas 10 tong tu, aku dah boleh jadi ultraman ka..rasaksa ka.. mamat jiran aku ni, siap order satu trailer buat perniagaan.. maleh aku nak komen, kang kena panah petir nanti..kahkahkah..