Khamis, 26 Disember 2013

SYABAS ANAK MUDA






KOMENTAR TUKAR TIUB
syabas anak muda
satu kenyataan yang jelas
satu kenyataan yang tepat
  
 Turun: Himpunan 31 Disember tetap diteruskan
SHAH ALAM - Pengerusi Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun), Muhamad Azan Safar berkata, siasatan polis yang dilakukan ke atas beliau tidak sesekali menghalang dirinya untuk meneruskan kempen ‘2014 Tahun Sengsara Rakyat’ melalui perhimpunan besar-besaran di Dataran Merdeka pada malam 31 Disember ini.

Jelas Azan, walau apa pun yang terjadi, beliau akan tetap meneruskan perjuangan tersebut bagi memastikan  nasib rakyat terbela dek kerana kos sara hidup yang semakin menghimpit rakyat kini.

“…sekali lagi ingin saya tegaskan bahawa segala apa yang terjadi ini tidak akan memberhentikan saya dan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun) untuk terus memperjuangan nasib rakyat yang terbeban dengan kos sara hidup kini.

“Kempen ‘2014 Tahun Sengsara Rakyat’ akan terus berjalan dan Himpunan amarah Rakyat di Dataran Merdeka pada 31 Disember 2014 ini akan diteruskan.

Mengulas perkara yang sama Azan menegaskan bahawa gerakan tersebut sama sekali tidak terlibat di dalam agenda Himpunan Guling Kerajaan.

“…saya menegaskan bahawa Turun sama sekali tidak terlibat di dalam agenda Himpunan Guling Kerajaan dan Turun sentiasa menghormati sistem demokrasi berparlimen di negara kita,” katanya menerusi kenyataan medianya.

Azan, baru-baru ini ditahan polis, namun telah dibebaskan setelah ditahan selama 20 jam.

ANAK MUDA
BANGUN MELAWAN

-------------

Tiada ulasan: