Selasa, 18 Februari 2014

SIAPA PRO AMERIKA




 INI BUKAN PRO AMERIKA

KOMENTAR TUKAR TIUB
obama akan datang ke malaysia
pada bulan april ini

siapa yang sambut obama
najib atau anwar

parti mana akan sambut obama
parti keadilan rakyat
atau
united malays national organisation

semua ini soalan untuk kurun ini


Undilah Anwar kalau mahu kerajaan pro-Amerika, kata Mahathir

Bekas perdana menteri itu berkata, Malaysia akan menjadi sebuah negara pro-Amerika jika Anwar diberikan peluang berada di tampuk kuasa.
"Jika anda mahu sebuah kerajaan pro-Amerika, undilah Anwar," kata Mahathir.
Mahathir sebelum itu dalam ucapannya membidas dasar Amerika Syarikat serta usaha kuasa besar dunia itu mempromosikan konsep demokrasi mengikut acuan mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAHU APA MAKNA KENYATAAN INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...BUNYINYA  TIBAI ANWAR YANG PRO AMERIKA... kah kah kah..

kah kah kah.. SEBENARNYA TIBAI NAJIB... kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN SAMBUT OBAMA.... kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN TANDA TANGAN  TTPA... kah kah kah


SIAPA TERBERAK
DIALAH YANG
TERBAU KENTOT

KAH KAH KAH

------

4 ulasan:

Awanama berkata...

TT , aku nak ko buat kelas, pembodohan Mahathir Najib terhadap orang2 melayu melalui media perdana, aku dah cukup menyampah dgn cakap2 dorang ni sbb cakap2 dorang ni dianggap betul oleh orang awam yang tegar menyokong parti ketuanana melayu ni, tolong la TT banyakkan kuliah ko kat utube ke kat FB ke, aku bosan la ilmu dari pak2 lebai ni, ilmu dari utusan, aku dah bosan, aku nak belajar dari TT,

Awanama berkata...

Ini dia orangnya

http://1.bp.blogspot.com/-gCycx7rEdoI/UwKxbaWF4xI/AAAAAAAArhg/PWKvd07MtlM/s1600/anwar+gereja.PNG

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku orang sabah...orang sabah tiada perdana menteri...tiada sultan...jangan nak memandai mandai tambah top up top up ni di sekolah sekolah...pernah waktu aku sekolah cina dahulu...satu guru semenanjung..melayu..entah mcm mana dia marah kami yang sedang bercin chong cin chong.....tetiba je dia sambar kalung buddha memeber gua..dah tu selamba cakap...ini kalung anjing mana ko pakai ni......hahahaha...selang seminggu guru tu hilang secara misteri....itulah....sampai sekarang aku anggap cikgu ni berperangai raja...makan tanggung berak cangkung...ruang diantara dua telinga mereka kosong....bingailah ringkas dia....hahahaha...sabah tiada raja..sabah tiada perdana menteri...kami ada gabenor saja..itu pun kaki jilat pantat sebab nak kaya....puas hati mak luahkannya nok....hahahahahahahaha

Awanama berkata...

bodo tt. obama pun pegi rusia putin sambut. ade ke putin pro amerika?? putin pun pegi ziarah obama di rumah putih.. ade ke putin pro amerika?? bodoh giler lu ni.