Jumaat, 30 Mei 2014

SIAPA BUDAK INDIA ITU?




SIAPA CUBA RASUAH
fitnah dan rasuah tak ada ruang sama sekali dalam pkr. kepada roslan alan.kamu patut jelaskan siapa calon timbalan presiden yang bagi duit kepada malik hussin,, aku yakin yang bagi duit kepada malik bukannya azmin ali.. jika kamu anak jantan.aku cabar kamu membuat tuduhan yang jelas keatas azmin supaya tindakan undang-undang boleh diambil keatas kamu. on SIAPA BOSS INDIA INI
Publish | Delete | Spam
kijfd
on 5/30/14

SIAPA ANTARA DUA  CALON 
yang menjadi boss
 budak india itu

KUNCINYA
siapa budak india itu
jika diketahui nama budak india itu
maka kita tahu siapa 
bossnya
cari cari 
siapa budak india
yang beri duit rasuah
pada malik husin


----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku rasa bukan samy value...

kijfd berkata...

kepada datuk seri wan azizah..,,
kamu perlu tampil ke depan,,..
jelaskan cerita sebenar kepada ahli pkr..,,

tindakan calon presiden cuba rasuah pak malik merupakan isu yang sangat serius.

aku sebagai penyokong pkr nak tahu,,..

Tanpa Nama berkata...

Sesiapa yang masih ingat, Malik Hussin inilah sewaktu PRU tahun 1995 yang lalu selaku calon PAS bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS WP telah menarik diri dari bertanding PRU tersebut dan mengistiharkan dirinya menyokong calon UMNO. Sila semak dengan Khalid Jaafar orang suruhan Anwar Ibrahim berapa imbuhan yang Malik dapek? Ini sejarah jangan buat buat tak faham. TT tolong siar jgn pilih!

Tanpa Nama berkata...

Sesiapa yang masih ingat, Malik Hussin inilah sewaktu PRU 1995 yang lalu selaku calon PAS bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS WP telah menarik diri dari bertanding PRU dan mengistiharkan dirinya menyokong calon UMNO. Sila semak dengan Khalid Jaafar orang suruhan Anwar Ibrahim, berapa imbuhan Malik dapek? Jangan buat buat lupa, ini fakta sejarah. TT jangan pilih bulu...tolong siar!

air gunung berkata...

Aku ingt dan x lupa.rasa nak sepak btg idung dia sampai hancur masa tuh.