Khamis, 22 Mei 2014

TENGOK GAMBAR BETUI BETUI



FACE BOOK

Dari Zaman Kesultanan Melayu Melaka.. sampai ke zaman Lim Guan Eng, x habis2 kaum ni suka buat kacau... CC to: Tukar Tiub



















KAH KAH KAH

woit 

tengok betui 

betui

ni muka 

melayu ke

muka eeee

kah kah kah
---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PTUIIII EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Qaseh bonda berkata...

Tu diaa aih...mengganas ala2 mafia la sangat. Mana dia istilah yang dilaungkan oleh YB2 yang mulia dewan...yang mulia dewan!!

Cer polis cucuh cikit jari penyerang yang mulia dewan ni semua. Sapa kepala yang bagi akai suruh serbu yang mulia dewan.

Akai pejuang sanggup gadai nyawa tapi kalau takat akai kelin, jangan kan nak cucuh jari, kena skru telinga saheh bertaburan keluar cerita.Tentu yang bagi akai ni orang yang arif dengan selok belok yang mulia dewan.

Tu pun jangan!! Tok det dok komen mak dyana tak pandai asuh anak...gajah depan mata?

Biaq p la depa pakat jadi bangang, pakat jadi semak tua. Janji kita yang tua ni pakat bersemangat muda ABU.

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeeeeeeee celaka, umno lagi celaka.Haramjadah pun dia juga.kah..kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

cuba perhati betol2 si baju merah tu....itu sah eeee tahap pertama...perangai orang darah eee ni suka dye atau celup rambut tapi tak celop misai dan janggut...hasilnya, rambut hitam, janggut dan misai beruban..

sri hartamas