Jumaat, 20 Jun 2014

MALIKUL KECEWA



Zam: Muhyiddin pendam kehampaan

12:18PM Jun 20
Beliau tidak menujukkan rasa terkejut dengan spekulasi bahawa Muhyiddin akan berundur dari jawatan TPM.
 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
 
woit...HAMPA APA?..kah kah kah
 
kah kah...MEMANG DAH HAMPA..kah kah

kah kah kah...OTAK KOSONG..kah  kah..

kah  kah..HAMPA TAK ADA ISI...kah kah..

kah ...DAGING BERBELIT DIMUKA..kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH

-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah....
tt tembak tepat......

Tanpa Nama berkata...

Die bagga 2 tlog najib

Tanpa Nama berkata...

Hidup muhyidin..pengorbanan mu akan dikenag slalu..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..malikul sembab wal boroi sudah nafikan dia akan letak jawatan..ini berita sedih sebab senator bik mama tak dapat menjadi tpm paling badak lagi gemok di dunia..kah kah..ini juga berita sedih kerana lidah sempit tak dapat menjadi tpm paling bangan di dunia..kah kah

Tanpa Nama berkata...

zamsabdek.blogspot bergulung lidah nk menyampuk la pulak....lancau la lu....kawan baik mahakutty...memang la baik pasal samo2 mamak eeeee....tongahari tadi den nampak dio...pakai vokwagen Jang! balun projek UITM pun mamak punyo group Jang! tapi Rafizi lupo NC UITM Sahul tu pun mamak eee Jang..... bangang orang gerombolan nie....yg rembat bosar2 semuo eeeee.....Melayu UMNO bukan dapek kuah dlm mangkuk yo tapi kuah yang dah tumpah kek lantai yo...kucing pun muntah....hidup UMNO!!!! Mangkuk botul..

Tanpa Nama berkata...

Isteri Rosmah Badak binti Mansor, Najib Razak berkata, laporan media sosial bahawa timbalannya, Malikul Sembab wal boroi, Muhyiddin Yassin akan berundur daripada Kabinet hanyalah rekaan pihak penghasut rakyat yang diketuai oleh Hishamudin anak Rais Yatim.

Kata Perdana Menteri yg suwel, beliau mempunyai hubungan dan persefahaman yang amat baik dengan timbalannya itu.

Sebagai Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin sentiasa mendukung dan telah menjayakan segala dasar dan agenda pembangunan kroni melayu, terutama yang berkaitan dengan rancangan transformasi dodol dan donut negara yang dibawa saya," katanya dalam satu kenyataan di sini semalam.

Menurut Najib, sebagai Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) pula, Muhyiddin sentiasa bersama-sama dalam segala usaha memperkukuh dan memantapkan perjuangan parti.

Ini jelas beliau, merupakan satu usaha berterusan dan masih banyak perlu dilakukan antara beliau dan Muhyiddin.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bro. Hisham, sah dah bermula 'war of deception' oleh you know who. Si sembab itu ada lah pelakon utama dalam episod ni. Lihat saja blog anjing al kutty zam yang jadi tukang karut. Tunggu dan lihat. Yang best nya si bebal jibby tu masih dalam cloud nine masih tak sedar2 lagi dia fi telan hidup2 oleh muduh2 nya. Kah kah kah!!!