Selasa, 15 Julai 2014

JENG JENG JENG





Nasib MB Selangor dijangka ditentukan sebelum Aidilfitri

Petaling Jaya: Nasib Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor dijangka ditentukan sebelum Aidilfitri, hujung bulan ini. »


TAHUKAH


PEMBACA


din ayam bekerja
dalam perangsang

tontowi bekas ketua
pemuda pas 
juga
bekerja dalam perangsang


apa kelulusan mereka?

london school of economy ke?
atau
oxfart school of bullsheet?

KAH KAH KAH


MIKADIMAH PERANGSANG
It is our vision to be the leading integrated provider of infrastructure and utility services, lead and achieve a global presence in the industries we operate
bolehkah din ayam
dan
tontowi
baca dan faham
dan
hayati
mukadimah perangsang ini
kah kah kah


----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Takpe TT,
Mereka semua boleh baca doa mukadimah. Kalu TT kerja kat perasang,bolehkah tt baca doa selamat.kah..kah..kah..

Tak perlu pergi oxport.Tengok menantu paklah,pegi oxport tapi otak macam lembu kaldai.Bodoh nak mampos tunjuk pandai.Menumpang nama bapa mertua muka tak malu..kah..kah..kah..

TT jangan agungkan oxport,semua tu yahudi laknatullah macam gerombolan juga..kah..kah..kah..

Awanama berkata...

hahaha elok sangat laa tu. kalau ikutkan tanpa nama 6.41 pm, kelulusan mereka hanya pandai baca doa tak perlu kelulusan ekonomi. hal ekonomi biar org lain uruskan. tugas 2 ekor tu cuma buka pintu ofis, buka tutup pintu surau, baca doa selamat, doa sebelum dan penutup mesyuarat bulanan, baca doa naik kenderaan, baca doa makan, jadi imam. oh! ya, di bulan ramadan ni doa makan agak panjang, mesti dapat elaun lebih.

lancau laa dapat gaji ribu2 tapi tak menyumbang utk pembangunan ekonomi selangor, apa kes? deepak dan hassan malek pun tau baca doa.