Khamis, 24 Julai 2014

KHALID BRING 'EM ON




BRING 'EM ON

Selesai isu MB secara tertib atau hilang Selangor, kata Khalid


Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim mengingatkan Pakatan Rakyat (PR) menyelesaikan isu menteri besar Selangor dengan tertib serta penuh berhemah dengan persefahaman tiga parti bagi memastikan PR tidak terjejas khasnya menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Khalid berkata, beliau harap isu pertukaran menteri besar seperti yang dimahukan beberapa pihak PKR dapat diselesaikan dengan penuh tanggungjawab sekali gus memulihkan keyakinan rakyat ekoran isu ini.

KAH KAH KAH

sahak gagap
ini beri ancaman
ingat kita takut
bubar dun


woit
ingat apa kata 
george bush pada saddam
' bring ' em on... '

KAH KAH KAH



BRING 'EM ON


-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila hidup menongkat langit , semua orang di lihat seperti bodoh benggap.

bukan kah syaitan sudah ber janji pada ALLAH SWT akan menyesat kan umat umat manusia hingga khiamat.

khalid ibrahim sudah mula melihat rakyat selangor seperti NGOK akan hancus tanpa nya.

apa kah anak itu baik sifat nya bila dia mula bongkak tidak menghirau panggilan mak ayah nya ?

itu lah khalid ibrahim , sesungguhnya bebahalol umno itu benar dan wujud. ketahui lah...

Tanpa Nama berkata...

Celaka betul mamat sahak gagap ni.Dok buat gempaq keling eeeeeeee...pula.Ingat ini parti umnongok ka main gempaq2.Pelaq punya manusia.

Ini mesti dia belajar dari Najib Panda ni.
Woitt!

ingat,ini bukan parti melayu yahudi umnongok la.INi PR.

Kalu berani lu bubar la DUN. Tengok sapa kuat. Lu akan gigit jari dan umnongok akan hilang semua kerusi.

Dahlah gagap tunjuk pandai pula.Babi betul.tak sedar diri.

kah..kah..kah..

Bagus, TT pun dah sedar diri.KAH..KAH..KAH..

Tanpa Nama berkata...

semakin gila gagap ni......
pasal apa?
hutang.....
kah..kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

PRESIDEN PAS TEGAS BELIAU MENYOKONG KHALID IBRAHIM SEBAGAI MB SELANGOR

Saya telahpun dengar semua hujah, kumpulkan sebelum akhirnya saya dapati majoriti kalangan akar umbi PAS bersetuju Khalid Ibrahim dikekalkan atas konsep amanah yang ditunaikannya. Insya-Allah itu sikap saya dan saya harap seluruh pimpinan PAS akan bersama dengan keputusan ini walaupun ada pandangan berbeza. Kalau beliau (Abdul Khalid) terlibat dengan skandal, pecah amanah, salah guna duit Selangor, itu ya (sememangnya) kita boleh tukar. Tapi kalau alasan-alasan yang lain, itu kita boleh urus tetapi bukanlah dengan cara tukar menteri besar dan biarlah dia habiskan tempoh penggal. Isunya adalah tunaikan amanah pemimpin. Kita dapati Tan Sri Khalid tidak sampai kepada peringkat khianat terhadap amanah ini, adalah salah sekiranya kita turunkan beliau.
-ABDUL HADI AWANG

Tanpa Nama berkata...

AWAS TUKAR TIUB ABDUL HADI AWANG SUDAH MENEGASKAN PAS SETUJU KHALID KEKAL SEBAGAI MB KERANA KHALID TIADA KE KHIANAT..ADAKAH INI ANGKARA DIN AYAM MENANTU DIA? http://www.astroawani.com/news/show/abdul-hadi-sokong-abdul-khalid-kekal-mb-selangor-40450

Tanpa Nama berkata...

Haji Hadi dah jelaskan yg Sahak Gagap ni perforamce dia baguih dok ada.. dia ni mengaji Quran tinggi..dia dah online dgn Allah berhari2 dan akhirnya Allah memilih Din Ayam sebenarnya. Ini ketentuan Allah.. ada black n white.. sbb kerusi Parlimen Selangor pun..semuanya dikuasai PAS.. jadi Adun pun PAS paling banyak jugak..sepatutnya Din Ayam la paling layak..

Sabaq TT.jgn kutuk Haji Hadi..nanti ko jatuh kapir harbi.. kahkahkah.. kalo dak kene potong stim..apa lu nak buat? Urut kontol lagi la bro...