Khamis, 31 Julai 2014

LAGI KES PAKAR JENTIK JENTIK





Husam mahu Zuhdi bertanggungjawab atas analisis WhatsApp terbocor

Naib Presiden PAS  Husam Musa berkata Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan Dr Mohd Zuhdi Marzuki perlu mengambil tanggungjawab sepenuhnya ekoran terbocornya tulisan beliau dalam WhatsApp AJK PAS Pusat.

Bagi Husam, PAS tidak boleh diseret dalam masalah ini dan Zuhdi perlu mengambil tanggungjawab jamaah dan bertindak sewajarnya tanpa perlu parti itu mengambil tindakan atas implikasi tersebarnya kenyataan itu.

KAH KAH KAH

teknolojoi
dan mat kantoi
dari pakar jentik jentik
dah jadi pakar nyamok

KAH KAH KAH







--------

14 ulasan:

Awanama berkata...

Pad an muka PR .nk sangat tukar MB semua berantakan bola tanggung untuk UMNO.takde pasal nak cari pasal .strategi bangang rafizi menjahanamkan dunia.sila ajak isham rais pegi zimbabwe.strategi kamu mungkin sesuai disana. Tolong jangan buat musuh lebih kuat please.Dari penyokong setia pakatan.

Awanama berkata...

Sebab tulah Pas tak boleh memerintah lama dimana-mana negeri yang mereka pernah perintah.Ada manusia macam professor lembu dalam PAS.Ada Dr.,Ir, lah semua hanya nak tipu melayu. Sebijik macam umnoApco.Dah dapat kuasa nak tunjuk kuat.Tapi menang atas undi orang kapir.Patut PAS di bubar dan masuk PKR. kalu masuk umnongok dah dua kali PAS kena kencing dengan umnoapco.

PAS parti lembu juga macam umnongok.Presiden nya sama macam Paklah,hanya dengar cakap menantu.Orang nak jadi PM,presiden Pas hanya nak jadi nelayan.Mari sekor lagi banggang nama Zuhdi sebijik macam yahudi.Kata parti islam tapi mencaci bangsa lain.Dia ingat melayu tu bagus sangat ka.Tengok macam umnongok semua dalam parti tu, melayu-melayu barua dan pariah!kah..kah..kah..Padan muka.

Lain kali jangan eksyen sangat PAS,menang atas tiket orang kapir,malulah sikit.

Awanama berkata...

Jenuh le kita lepas ni bro klu nak buat himpunan raksaksa unit amal dah takda.terpaksa la ko upah rela..kah kak kah..

Suku Samdol berkata...

Ular dah keluar dari semak nih Tuan TT
Ambil kayu belasah kepala pengkhianat2 camni!
kah kah kah

Awanama berkata...

dr Hatta nasib baik awak kata I'm out! tidak kalo, awak pun kena sekali tsunami asabiah puak2 ug pengkhianat agama ini.

Awanama berkata...

2 ketui hitam didahi.....
bibir pun hitam......
kuat merokok agaknya.....
zuhdi penyokong israel.....
perai macam israel......
tiada diduga....
betapa jahatnya.....
mat lebong....
kah....kah...kah....

Awanama berkata...

Tentera AYAM TOGEI kan ada....Bawa p dgn VVellfire la.....x pun cooper utk anak ayam...x geti TT

tHe JaCkaL berkata...

Kepala butoh tak payah ambik tindakan, nanti election pun jangan terpekik minta undi.. Bodoh punya pas

tHe JaCkaL berkata...

Kepala butoh tak payah ambik tindakan, nanti election pun jangan terpekik minta undi.. Bodoh punya pas

Awanama berkata...

Muktamar PAS perlu tanya pada PRESIDEN PAS , "Mengapa Ada Bebudak Bahalol Jadi Pak Analisa Tertinggi PAS , sampai nak kentot pun masok guna Whatsapp ???"

Bak kata Pak Haji TT , I resting my Ass

Awanama berkata...

Dah naik bosan....lebih baik pas keluar pr....asik2 nak kena jaga hati rakan2 pr lain.....biase le dlm satu parti ade perbezaan pendpt....keluar pakatan lg bagus.

Awanama berkata...

Unit Amal perkara besar gak bro.. Unit Amal ni bidak2 je.. boleh dicucuk hidung kehulu kehilir.. free of charge..

Ikut boss.. kalo boss dia biol.. unit amal apa boleh buat?? Ikut jadi biol la jugak..

Awanama berkata...

Kesalahan paling besar ialah anwar..x mampu nak setel kes org2 dia...pas punya pandangan sendiri dia x angguk kpala membabi buta. Itu hak pas..
Saya harap pas kluar pakatan agar lebih bersih dr najis sekular yg dibawa oleh pkr. Perlu diingat penyokong2 pas tidak Sama dgn penyokong pkr. Lagipun pkr& dap parti tolak hudud.

Awanama berkata...

Apa masalahnya dengan pandangan Dr Zuhdi tu?....sebenarnya tiada masalah...sebab...
1)itu baru analisis senario yang pertama....dalam mana-mana anlisis semua kemungkinan perlu diambil kira....kenapa tak dikeluarkan senario kedua, ketiga, keempat.....dan sampai ke seratus??? janganlah jadi bangang menjatuhkan hukum atas satu pandangan aje....
2)pandangan itu mungkin bukan pandangan diapun....dia mungkin cuma menyatakan kemungkinan2 yang ada....biasanya senario pertama itu tidak adakan diterima....
3)Perbincangan ini adalah perbincangan dalaman....Dalam AJK Pas ini ada pembelot dan pengkhianat yang membocorkan perbincangan rahasia....
4)Dalam kalangan Pas mungkin ada yang tak puas hati tentang sokongan DAP terhadap kalimah ALLah dalam bible....ini adalah adalah pandangan dalam majoriti ulama Islam di malaysia....kenapa pulak geng DAP yang bukan Islam sebok2 nak cakap fasal ini? Selama ini pihak gereja di Malaysia tak pernah guna perkataan Allah pun ....dah beratus tahun kristian bertapak di tanah melayu baru sekarang pulak nak guna Allah....abih sema ini tak cukup kristian ke mereka tu sebab tak guna Allah.....Allah adalah perkataan dalam bahasa Arab, Quran turun dalam bahasa Arab....Allah tu maknanya Tuhan sekalian Alam yang mentadbir alam.....sedangkan Injil diturunkan dalam bahasa Ibrani (bahasa orang-orang yahudi/ bani israel)....tentulah ada nama Tuhan dalam bahasa mereka....guna ajelah bahasa tu.....itu tentunya lebih berkat guna bahasa kitab yang sebenar....wahai orang-orang Kristian, kafir DAP, kafir MCA, kafir MIC, kafir UMNO ....JANGANLAH JADI BANGANG.....UDAHLAH SESETENGAHNYA CAKAP MELAYU PUN PELAT WALAUPUN BERPULUH TAHUN DUDUK TANAH MELAYU....DASAR TAK TAU DIUNTUNG...