Khamis, 31 Julai 2014

TAHU PULAK TAKUT




KDN nafi dakwaan Malaysia tempat latihan Hamas


Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini menafikan dakwaan sebuah portal berita Israel kononnya Malaysia menjadi tempat latihan pejuang Hamas di Palestin.

Timbalan Menteri Dalam Negeri Wan Junaidi Tuanku Jaafar berkata Malaysia tidak pernah menganjur sebarang latihan ketenteraan untuk mana-mana pihak selain negara-negara yang mempunyai perjanjian secara formal.




Hamas soldiers trained to fly parachutes in Malaysia, says report


A Hamas cell commander has told Israeli interrogators that members of a cell had trained to carry out cross-border attacks using powered parachutes in Malaysia, the Jerusalem Post reported.

The commander, who was part of Hamas's regional battalion, was arrested by the Israeli Defence Forces (IDF) on July 21 in Khan Yunis.

KAH KAH KAH

woit
pasal apa nafikan
kah kah kah
dulu heboh gaza gaza gaza
hari hari gaza gaza gaza
gaza itu gaza ini

ari ini kena gertak isreal
terus tak ngaku
terus kencing dalam seluar

apa jadi dengan pejuang islam
apa jadi dengan penjihad melayu
tahu takut pada kuasa zionis
padan muka

KAH KAH KAH

-----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa punya kepala bana.Mana pukisa, mana Perkosa, mana zul bisul mana beras jati?Mana, mana, mana..............

Kah..kah..kah...

Mana Aman Sawit?kah..kah..kah...

Sekarang semua tak ngaku,tau takut dengan zionis.Mana Apco? kah...kah..kah...

Mana Mat Monggol Watasuwey? kah..kah..kah..

Jangan marah ye Pukida.Saje nak tanya mana mat monggol lari.

KAH..KAH..KAH..

Tanpa Nama berkata...

Bukan setakat kencing...cirit Bro. .. siap habaq ayam....Vellfire lg....

Tanpa Nama berkata...

lepas ni kena ambik hati Zionist. kena hantar lebih byk minyak sawit ke gaza.

HSBC terminates Gaza-linked Islamic charity’s bank account and others

http://rt.com/uk/176652-gaza-hsbc-charity-scandal/

sapa2 ada akaun, pelaburan di hsbc elok keluarkan sbg sokongan kpd gaza.

Tanpa Nama berkata...

Brader TT... Bukan Malaysia ja takut malah seluruh negara islam takut kat Zionis nie...

Cuba tengok peta Dunia, Israel nie dikelilingi oleh negara Arab Islam iaitu Mesir, ArabSaudi, Jordan, Iraq,lebanon,Syria dan Iran.
Negara ini semua negara Islam kan???.. Turki tolak ketepilah sebab siang siang dh mengaku negara sekular.

Begitu banyak negara Islam megelilingi Israel tapi satu pun xberani nak serang. kenapa erk?

Kalau depa nak sekali harung ja boleh sapu Israel. Xyah tunggu berpuluh tahun.. Malah bukankah Iran tue negara Nukeler...

Rasa rasa teloq depa pun dh kena pegang kot..

Brader TT tolong bagi pencerahan..

-Rebellious Monkey-

Tanpa Nama berkata...

Tempat latihan hamas memang bukan dinegara ni tapi tempat melatih israel macamana cara2 nak merobohkan rumah rakyat miskin disini la tempatnye....

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalid ini jawa ya...pasti dia tahu apa itu babi melayu dalam bahasa jawa....babi melayu dalam bahasa jawa itu maksudnya ....BABI MELINTAS LAJU......melintas laju short form dia MELAJU....sebut laju laju jadilah dianya melayu......namun kalid bukan lah BABI MELAYU.....dia ni PIT BULL melayu....nampak kecik je...tapi boleh tarik sebini kereta.....kuat jenis anjing PIT BULL ni.....nak mati pun susah......kalasnikhovkan saja diaaaaaaa......ngak sedar diri....kenapa melintas laju kalau ngak ada yang sergah.....sialan punya BABI MELAYU...MAIN LALU JE......hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

kau plk ape sumbngn kau tt. politik kencing pilitik temberang hari2. rakyat dah muak tgk muke abg non

Tanpa Nama berkata...

Musykil betul aku camna malaysia terkenal di israel ni.kita bukan jual minyak sawit kat sana apetah lagi hubungan perdagangan.diplomatik lagi la plaknya ke ada yg wassap kat sana..tt cuba ko bg penjelasan sikit !