Rabu, 9 Julai 2014

LAGI SUWEY UNTUK NAJIB




JANGAN SILAP
ini bukan babi
ini ku nan
kah kah kah




Kenyataan ‘long live Hitler’ Bung Mokhtar tidak boleh diterima, kata duta Jerman


Duta Jerman ke Malaysia, H.E Holger Michael mengatakan kenyataan "long live Hitler" daripada Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Mokhtar Radin sempena kemenangan pasukan bola sepak pasukan Jerman dalam persaingan separuh akhir menentang Brazil malam tadi sebagai tidak boleh diterima. 

KAH KAH KA

woit
suwey datang lagi
malaon ini ahli parlimen
malaon ini tim najib

KAH KAH KAH





---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Di Malaysiakini (4.26pm, 9 July 2014 , di tulis olih Susan Loone) :-

He ( Lim Guan Eng ) said in Germany, those suspected of supporting
Nazism or the long- deceased dictator ( iaitu Hitler ) could end up in
jail.

Terjemah dalam Bahasa Malaysi ialah :-

Dia ( Lim guan Eng ) berkata , di Jerman, sesiapa yang di syaki menyokong Nazi-isma, atau menyokong diktator yang telah lama mati (iaitu Hitler) ,bolih di tangkap masuk penjara.

Kenapa orang Jerman , hari ini , cukup takut dengan Fascisma (perkauman) yang datuk nenek mereka telah lakukan pada tahun 1930 - 1944 ?
Jawaan nya senang sahaja. Jawapan nya ialah " Apa lancau wahal orang Jerman berhak menghapuskan orang yahudi, orang yahudi tidak berhak menghapuskan orang Jerman ?". Erti nya, pada tahun 1945, saintis -saintis Yahudi di Amerika telah berjaya mencipta bom atom dan saintis Yahudi bolih buang bom atom ke Jerman dan seterus nya hapuskan orang Jerman. Ini adalah hak Yahudi untuk hapuskan orang Jerman. Orang yahudi belum lagi balas dedam terhadap orang Jerman , yang telah hapuskan 6 juta orang Yahudi. Hisham Rais mengsyaki dan meragui pembersihan kaum yang telah dilakukan olih orang jerman terhadap orang Yahudi. Ya, 6 juta yahudi terbunuh.
Saya terperanjat juga apabila Hisham Rais tulis "Hapuskan Cukong" pada akhir bulan Jun 2014 dalam blog nya. Penghapusan sesuatu kaum ada lah amat sedih di rasai olih kaum yang dihapus itu.
Orang Jerman hari ini sedar tentang jenayah yang amat besar apabila menghapuskan sesuata kaum. Tetapi Bung Mokhtar dan Hisham Rais kurang ajar tentang penghapusan kaum.

Tanpa Nama berkata...

kalau tengok betul betul, kunan dan bung ni mcm dua beradik. muka byk gelembung-gelembung air begitu juga ruang-ruang kosong dalam kepala otak diorang.

kalau salah seekor digugurkan, maka pincanglah pentadbiran rosmahnajib.

mudah2an diorang terus kekal dalam pentadbiran rosmahnajib, senang PR buat kerja :)

Tanpa Nama berkata...

Hisham maksudkan cukong Tu adalah pemodal yg kebetulan kebanyakannya cina.

Tanpa Nama berkata...

harap kunan mati macam gadaffi.....
mati dalam hina.......
diheret dan ditembak.......

Tanpa Nama berkata...

JANGAN SILAP ini bukan babi ini ku nan tetapi amatlah mirip sehingga tidak dpt membezakannya jika berada sama2 dlm kandang... kah kah kah