Khamis, 28 Ogos 2014

TINGGALKAN PAS





KOMENTAR
jelas terang dan jujur
jelas terang dapat didengar
tidak ada yang tak faham
berani becaap benar
pandai mengenal pokok dari hutan

tak suka boleh blaaaah


Kalau rasa PAS rugi bersama PR, sila tinggalkan PAS

SHAH ALAM: Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad menegaskan sekiranya ahli PAS, yang tidak mahu PAS bersama Pakatan Rakyat (PR), mereka harus meninggalkan parti PAS.
Menurutnya, jika ahli PAS merasakan parti PAS akan menjadi lebih baik jika meninggalkan PR, mereka seharusnya keluar dari PAS dan menyertai Umno.
“Sekiranya ahli PAS yang tidak efektif meninggalkan PAS, barulah PAS akan menjadi lebih efektif di bawah PR,” katanya dalam sidang media di pejabatnya.
Jelasnya, sudah tentu di dalam PAS sendiri mempunyai perbezaan pendapat dan pandangan bahkan beliau memperakui sendiri bahawa ada segelintir ahli PAS yang tidak bersetuju dengan PR.


KAH KAH KAH
i have nothing to add
i rest my case mi lord

KAH KAH KAH

--------------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Ahli ahli PAS yang mempunyai DNA UMNGOK, yang hendak UG (United Governmental ) dengan UMNGOK, sila masuk UMNGOK.

Sama juga dengan ahli ahli KEADILAN, yang ada DNA UMNGOK, sila sertai UMNGOK.

Supaya jangan susahkan PAS dan PKR.

Supaya jangan susahkan Pakatan Rakyat.

Awanama berkata...

Bravo YB Kahlid.......
Din kentuki ada lagi.....
tunggu elaun perangsang?
kah...kah...kah.....

Awanama berkata...

Kah kah kah. Harga ayam pasti merudum lps ni TT. Tambah lagi ayam pencen. Daging liat tapi sedap buat rendang. Gars gara ayam Hadi dah nak terpelanting sikit hari lagi. Aku dah kata byk kali, PAS jgn megah ingat setban besar boleh belit orang muda. Ingat..sapa sapa nak makan terajang, hangpa pi la hantar rendang ayam kat Hadi pas ni.

Awanama berkata...

Termasuk le dengan orang yang cakap..kah..kah.kah..Khalid Samad...

Awanama berkata...

Ini ayat yg aku nak dgr drpd PAS...mmg ganas..

Awanama berkata...

Dua-dua menantu ni banggang.nak tunjuk pandai tapi semua orang tahu menantu ni tak cerdik tapi lebih untuk nak dapat projek.Bukan berjaya atas kepandaian sendiri tapi kerja membodek disana-sini.

Saekor tu menantu cap lembu dan saekor lagi menantu cap ayam.Ada hati nak jadi PM,jaga orang sendiri pun tak boleh,inikan nak jaga rakyat.Dua-dua pun muka macam penyamun saje. Kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Kepala hotak kau khalid.
Kami sayangkan ...bukan mcm kau guna pas utk kepentingan hidup kau. Kami ahli pas bukan baru lebih 30 thn. Kau yg patut kluar dr pas sbb byk hal yg kau buat memalukan pas.

Awanama berkata...

Ni kena buat dna : ug /tk? Menantu & pk mertua kena keluar pas: nmpk nya TGHA tk relevan lagi: lembab

Awanama berkata...

Pembersihn dlm pas yg tk dpt delakkn: jika tk dkeluarkn virus, akn muanah pas dr dlm d mkn anai2

Awanama berkata...

Ade je macai umno ni: mcm org tk tahu je? Gi main jauh2...