Jumaat, 19 September 2014

GUNALAH POWER JIN





Hentikan isu perbezaan pendapat Hadi dengan pimpinan, kata Haron Din

Haron Din mengarahkan perwakilan muktamar yang bersidang hari ini menghentikan perbahasan berkenaan isu perbezaan pendapat antara Presiden PASAbdul Hadi Awang dengan kepimpinan lain parti.

Keadaan sudah ‘cukup panas’, kata timbalan mursyidul am PAS itu sambil mengarahkan mana-mana perwakilan yang ingin membawa isu berkenaan supaya tidak lagi berbuat demikian. Katanya, isu itu sudah difahami kepimpinan tertinggi PAS dan mereka akan mengulasnya dalam sesi penggulungan -


KAH KAH KAH
woit relax laaa brooo
cakap ada jin power
pakai laaaaaa
kah kah kah


----------

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haron Din yang panas atau Lu yang panas hisam????? yes.eeeeee.....

Tanpa Nama berkata...

Power Jin mana boleh pakai sembrono.....haram.......kalau Jing Islang boleh lah bro. Jing Islang banyok kat tengganu, and Pahang....kelantang ade dua tige kot.

Tanpa Nama berkata...

Jin pun dah panas..cakap kepimpinan dah paham akar umbi cakap apa.. tapi masih nak ikut tuang presideng jugak.. what that fuck lmfao..

Tanpa Nama berkata...

Ulamak yang ditongkat keduniaan bukan lagi ulamak seperti zaman dulu.

Ulamak bsgai tok kiyai melambak di Indon yang entot dan tipu daya untuk ke enakan duniawi.

Eh!!!! Dato Dato tu kalau panggil nsma nya aje macsm dalam kubur tak marah ke ????

cucu mamak kutty berkata...

ni cakap dari geng forum perdana,tentu tuan penasihat geng2 ni harussana zakar ya.....kah kah kah.....geng2 ni masuk pas ada bawak agenda umno ke

Tanpa Nama berkata...

Jin ni sepatutnya kena kluar dari dalam botol sebab dah panas kena gasak dgn jin2 lain.biarkan jin lain yg sayangkan botol tu terus tinggal didalamnya.jin ni teringin sangat nak masuk dalam botol carlsberg..

albert magic berkata...

haron din kalau x boleh bahas lebeh baik x perlu muktamar ikut aje arahan dari wakil tuhan

Tanpa Nama berkata...

Jin sekarang dah tak power lagi sebab jin dah tak masyukkkk.....kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Saya sebagai orang luar melihat bahawa ahli2 PAS yang kunonnya berjuang untuk Islam sudah tidak lagi menghormati ulamak dalam parti! Senang saja ulamak2 ini dikutuk dan diperli! Wallahuallam!

Tanpa Nama berkata...

Yang pakai lebai kena walak
Yang pakai turban kena balak
Bagus peluru kajang move,kayap kayap panau sudah merenyam keluar
Doa wali penceramah motivasi,vest hitam sapa sponsor weh?

Tanpa Nama berkata...

Ini TGHH punya pasal
Dia patut letak jawatan...
Ini jenis Yaser Arafat..
Masa muda bukan main lawan...bila tua...berpeluk terus dgn Israel
Yaser Arafat ni sudah gagal...

Tanpa Nama berkata...

Ostaz jin ni ada kepentingan di selangor..semua pon tau..Apapun PASD akan tergolek dog di PRK/Atau PRU 14 .PAS konfim dapat teloq ostat din jin,din ayam dan haji sarban di selangor...
Orang non malay tak akan undi PAS lagi.Konfim..Tak caya tanya kotek haji sarban..Kongkek mau lubang tapi bila timbul bab kepempinan ,lobang tak boleh katanya...
Tapi dalam diam diam ramai ostaz yamg entot kat sana sini.
PRK/PRU akan datang,,Wanita non jaga jaga,,jangan undi PAS sebab PAS menghina gender kamu dengan mengatakan kamu tidak layak memimpi,
Haji sarban akan dapat undi kotek saja akan datang,,itu bukan kotek kafir..Kotek kafir konfim undi parti Asal Bukan PAS..

Tanpa Nama berkata...

"Keadaan sudah ‘cukup panas’, kata timbalan mursyidul am PAS itu sambil mengarahkan mana-mana perwakilan yang ingin membawa isu berkenaan supaya tidak lagi berbuat demikian"
Sebenornye yop, telinge kome yg dah panasss terkena chili yg cukup perasa dan terasa sampai tak tahan suda!!! kalau tak tahan dikritik, macammane kome boleh sanggup pikul tanggungjawab dan amanah jadi pemimpin nih??? alahaiiii...merajuk makkkk!

Tanpa Nama berkata...

Macai yg kutuk bukan ahli pas..diaorag ni x kenal pun pas..sosialism punya org..agama pd nama ja..amalan hampeh...sosialis ni fikir pakai kepala buntut ja.

Tanpa Nama berkata...

Relax la bro..menantu ana ada kabel blh g jmpa tpm..anta ado ke..