Jumaat, 19 September 2014

PENJELASAN PM





ROSMAH MANSOR
MEMBINCANGKAN HAL NEGARA



Jangan kata saya kawal Najib kata Rosmah

Khuatir berhubung cakap-cakap negatif terhadapnya, isteri perdana menteri Rosmah Mansor memutuskan tidak berkongsi pandangannya berhubung pentadbiran negara ini dengan suaminya.

Bercakap ketika melancarkan buku Guide to Malaysia di Kuala Lumpur hari ini, beliau berkata, beliau kini hanya berkongsi pandangan dengan rakan-raka

“Kadang-kadang saya beritahu rakan-rakan saya, saya tidak akan beritahu suami saya, (kerana nanti) kamu semua akan cakap: 'Ah, Rosmah kawal Najib'.

“Saya mungkin cakap perkara yang benar, tetapi apabila isteri bercakap kepada suaminya, dan mungkin suaminya kata, 'Oh, kami betul, Rosmah' dan mereka akan kata, 'Ah, Rosmah kawal Najib'.


KAH KAH KAH

akhirnya
akhirnya
berita ini muvcul
kah kah kah

tapi satu dunia dah

tahu
rosmah ialah suami najib
mustahil suami tak boleh kontrol

KAH KAH KAH




---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

camana malaon baju hijau rambut merebang boleh join meeting tu?
musibat tu dia wakili adun mana?

celaka. truly celaka.