Sabtu, 27 September 2014

MAT SEWEL MAT LEMBIK






KOMENTAR

ini terbaik najib
di malaysia calap lain
di amerika cakap lain
tukar tiub minta panda












Tindakan Isil bertentangan Islam dan 

kemanusiaan, kata Najib - 

Najib Razak menyifatkan tindakan militan Negara Islam (IS) atau Kumpulan Negara Islam Iraq dan Jajahannya (Isil) bertentangan dengan Islam dan kemanusiaan.

Perdana menteri menegaskan kumpulan itu yang menggelarkan diri mereka sebagai pejuang jihad tidak mewakili Islam sebenar.

"Mereka tidak sepatutnya merujuk diri mereka sebagai negara kerana mereka bukan sebuah negara atau negeri.

"Malaysia negara Islam yang sederhana dan progresif dan menolak fahaman pelampau," katanya kepada pengurus dana Amerika Syarikat (AS) semasa mengadakan pertemuan di sebuah hotel pada Khamis (Jumaat di Malaysia).

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tindakan-is-atau-isil-bertentangan-islam-dan-kemanusiaan-kata-najib#sthash.2fGrQG3t.dpuf


Najib: UMNO SEHARUSNYA 


MENCONTOHI MILITAN ISIL


Najib Razak malam tadi mengutarakan enam sifat kemulian yang perlu ada pada jentera Umno dalam perjuangan jentera kerajaan itu di negara ini antaranya ialah keberanian, dalam pada itu beliau mengambil contoh seperti yang dipaparkan oleh sesetengah kumpulan militan penganas Takfiri Timur Tengah, sebagai sifat yang perlu dicontohi.
Presiden Umno itu berkata parti itu perlu mencontohi pengeksploitasi kumpulan militan Takfiri di Timur Tengah yang mengalahkan pihak keselamatan Iraq dalam angka yang kecil.
“Sebagai contoh, apabila seseorang itu berani untuk berjuang sampai mati, dia mampu mengalahkan pasukan yang lebih besar,” katanya, mencontohi kumpulan militan Takfiri Negara Islam di Iraq dan Levant (ISIL) yang terkenal dengan kekejaman dan keganasan terhadap kerajaan Iraq dan orang awamnya.

KAH KAH KAH

woit
tahu takut
takut kena bom
oleh amerika
belum kena gertak
dah ngaku kalah
ini yg madey kata lembik
mat sewel lagi lembik
kah kah kah

----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

budak bahalol sama ke dengan budak tak bahalol ?