Ahad, 19 Oktober 2014

JANGAN BUAT KERJA BANGANG





KOMENTAR
ezam berjuang kerana anwar
ezam obses dengan anwar
ezam masuk penjara kerana anwar

ini memang kerja bodoh

kami masuk penjara 
bukan kerana answar
kami berdemo bukan kerana anwar
anwar hanya penyebab
anwar hanya ajenda
 mengolah persetujuan

kami bergerak
kami bekerja
kami menyusun
untuk menggulingkan
united malays national organisation
anwar ke
sufian ke
dolah ke
muthu ke
siti ke
lee pang ke
kalau mahu bersama
menggulingkan kezaliman
kita alu alukan

ah lan wa sah lan




Jangan jadi macam saya

Mengimbas kenangan lama, Ezam berkata, rakyat Malaysia terutama anak muda haruslah berhenti daripada bersikap terlalu obses kepada individu, kerana kelak memakan diri.

"Janganlah terlalu obses... tidak ada anak  muda yang terlalu obses seperti saya terhadap Anwar.

"Tiada  orang yang masuk penjara dalam mempertahankan Anwar... anak-anak kecil  saya terpisah dari saya dan perpisahan itu ada harganya, anak tidak rapat dengan saya sehingga kini.


KAH KAH KAH

woit
kesian dengan mamat ini
kita masuk penjara
nak guling
united malays national organistion
bukan kerana anwar
bangang!

KAH KAH KAH

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasalah bila dapat kotak gaji dari umngook.semuanya kotak kosong sehinggalah dapat kotak gaji dari umngggoiik.

Tanpa Nama berkata...

Takada anuar sapa la ko orang semua. Tt masih merempat kat negeri lain.

Tanpa Nama berkata...

woit buat apa nak menyesal pergabanan mung berbaloi kan dah jadi senator
apdaaaaaa