Isnin, 27 Oktober 2014

KABUR DAN KABUR







KOMENTAR
yang dilarang
pasti akan jadi lebih menarik
yang dihalang pasti ada yang tersorok
yang dikejai pasti ada sinarannya


Pas belum nampak matlamat jelas Pasma
KUALA TERENGGANU - Presiden Pas,  Abdul Hadi Awang berkata, penubuhan Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (Pasma) adalah di luar pengetahuan pihaknya dan beliau sendiri masih kabur dengan matlamat penubuhan badan bukan kerajaan (NGO) itu.
   
"Kita tak tahu lagi, kita pun tak tahu itu Pasma ini dari spesies mana," katanya kepada pemberita selepas membuat penggulungan serta menutup Seminar Sambutan Hari Hududullah Peringkat Negeri Terengganu di sini hari ini.
   
Beliau turut membidas Pasma yang mempertikaikan keputusan Majlis Syura Ulama (MSU) Pas berhubung larangan ke atas ahli parti itu menyertai pertubuhan tersebut.
   
Beliau berkata, tindakan MSU berhubung perkara itu kerana wujud aduan di negeri-negeri mengenai salah laku anggota pertubuhan terbabit termasuk berkempen kepada ahli Pas supaya jangan menghadiri mesyuarat peringkat cawangan parti berkenaan.

KAH KAH KAH

woit
ini kenyataan betul
hadi memang kabur
tentang pasma
memang hadi tak tahu
matlamat pasma
sebenarnya 
hadi bukan saja
kabur tentang
pasma malah 
hadi ini memang
kabur sokmo
bukan saje kabur
malah geeeelap

KAH KAH KAH

-----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Bro TT kau agak2 lah si KHALID SAMAD ni perli siapa kat dalam PAS di hujung video ni...

SETEPEK kena kat muka MP sorang tu pasal buli membuli ni. Kena kat Parlimen lagi...

aku rasa kau cukup pandai untuk tahu siapa yang diperli itu... senyum simpul jer...

http://www.youtube.com/watch?v=Zg5_o0xxLDU

Awanama berkata...

Setuju sangat la dgn mu.......hadi bukan saja kabor Malay errrrr bengong

Monkey Shooter berkata...

PasMa adalah specis PR yang mahukan specis Adi Awe turun dari jawatan Presideng kerana specis Adi Awe seperti ikan yang buruk kepala dan akan merosakkan reputasi PAS bersama PR untuk menakluki Putrajaya. Specis Adi Awe juga adalah specis flip-flop, U-turn, busuk hati kepada rakan seperjuangan, mengkafirkan sesama Islam, mudah mengeluarkan fatwa kafir dan yang paling teruk sanggup jual Islam untuk kesenangan dan kemewahan menantu dan anak di Selangor. Ada faham?

Awanama berkata...

Hadi Awang spesis ikan belukang.Kalay di sungai nama nya keli, kalau di bawah sampai nama nya belukang kalau di tengah laut nama nya duri.Kalau di Tganu nama nya Hadi Aweng

Awanama berkata...

kabur, kubur, dubur dan jubur...