Rabu, 26 November 2014

DULU ADA HARMONI






SATU MASA DAHULU
Kaka kutty tak akan diam selagi babynya mukriz kutty menghiasi kerusi yang sekarang digenggem oleh mat Monggol yang penasihatnya mak badak permata. Dia dulu dicabar oleh Kuli..Hasilnya apa yang kita lihat sekarang..

Lepas menang tipis mulalah kaka musnahkan semua sisitem pentadbiran negara..semua badan penguatkuasa khasnya kehakiman di letak di bawah kawalanya.. Mula lah mahkamah jadi mahkamah kangroo..hakim di "brain wash' supaya semua kes kera jaan , menyebelahinya..dan semua musuh politik nya di tangkap di humban ke penjara atau dihalang dari bertanding..

 Era zaman tunku, Razak dan Hussein , kita tidak lihat masalah perkauman kini..Kami lalui ketiga zaman inidengan sungguh nahagia..tiada perkataan babicina atau keling dapat didengar berleluasa seperti sekarang..Kami hidup di kampung ..sungguh harmoni hidup ketika itu. .Bila si padukang ini mula menghiasi kerusi parti ketuanan , maka mulalah diamalkanya dasar pecah dan perintah di seluruh pelusuk negara.. He is the father of on TANDA TANDA HARI KIAMAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/25/14

----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang paling lancau sekali adalah SPR.Kerja jadi barua Madet kutty keling kelentong aka pariah.

Tanpa Nama berkata...

Pukimak talibarut umno..