Ahad, 21 Disember 2014

GEMPUR GEMPUR






DEMO 31 DISEMBER
DBKL akan gempur Petaling Street... Datuk Bandar Datuk Seri Ahmad Phesal Talib berkata pasukannya akan bertindak terhadap gerai haram yang diusahakan oleh pendatang asing di Jalan Petaling. Tindakan akan dikenakan ke atas peniaga tempatan yang menjual atau menyewakan gerai tersebut, katanya. “Mereka dengan senangnya sewa kepada peniaga asing, contohnya sewa kepada warga Bangladesh dengan harga antara RM5,000 hingga RM8,000.

 “Saya difahamkan dari kajian sulit kita yang dibuat melalui kamera poket (tersembunyi), memang lebih daripada 100 unit gerai telahpun disewa dan dioperasi oleh (warga) Bangladesh dan Nepal.

 “Maka kami akan ambil tindakan secepat mungkin,” tegasnya ketika bercakap kepada pemberita selepas satu pertemuan dengan sembilan MP Pakatan Rakyat di Kuala Lumpur. kah kah kah ini satu lagi spesis dedak sama macam sardin cap ayam pelik msia ni woit sebelum nak kerja diumum dulu polis nak tangkap judi umum dulu imigresen nak tangkap pendatang umum dulu kastam nak tangkap on TURUN BERDEMO 31 DISEMBER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/20/14



 
Anonymous
on 12/20/14

----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Beritahu dulu yg mereka nk gempur....lps tu nk gempur ke tidak ke...tepulang je la...yg penting announcement tu dulu...tindakkan tgok pada keadaan....dari dulu hingga sekarang....sama sja....harap x ni betul2 ada tindakkan...

Tanpa Nama berkata...

Bongok punya DBKL... kalau dah tau ada pendatang asing... serbu dan tangkap terus lah... hukum pesalah tu... kenapa nak gembur2 dalam media umumkan "..akan bertindak...". Elok la dia orang menyorong sekejap, pas tu datang balik.

Sama kes macam kat Cameron Highland baru ni... nak serbu tangkap pendatang asing pun di warwarkan dalam media... elok semua dah lari... buat kerja nk tangkap pendatang asing pun macam main aci-aci saja... tak ke bodoh namanya.