Ahad, 28 Disember 2014

JANTAN SUWEY







ANAK NAK BERANCUK
 GUNA DUIT KERAJAAN



obama najib golf

Aktiviti itu telah dirancang lebih awal atas dasar menjalinkan hubungan diplomasi dengan pemimpin-pemimpin dunia bagi mendatangkan manfaat kepada Malaysia. More ››


KAH KAH KAH

woit
memanglah
main golf
bukan aneh
yang aneh
ialah pergi bercuti
pakai jet kerajaan
bawak suami shopping
pakai jet negara
cukuplah
kenduri anak  berancuk
pakai duit kerjaan

JANTAN SUWEY



------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Sudah lahanat kan ; biasa lah.....

Awanama berkata...

Takde le TT.........dah lama dah x berancuk......dah betobat dah, sejak budak sepol bubuh kari kat lubang encok dia! Nkorang simpati dgn mangsa banjir je......aku kena senjata sulit bic mama nkorang tak kesian pun. Aku perlu bantuan dah,....baru nak encuk lubang hawai nkorang dah kecoh2.....dulu ada lubang monggol, big mah dah kasi c4.......nasib nasib.

DD KAYBEE berkata...

Cuci pelir..picit jerawat..cukur buluh..lap pantat lepas berak...malah tengok blue filem kompom pakai duit rakyat mangkuk ni...pui...sumpah jadi belud terus hilang dalam banjir dio ni....silakak punya silakak....

Awanama berkata...

Biarkanlah ....jgn kita pun perangai sama mcm dia...yg komen teruk2 ni pun bukanlah baik sgt 2x5 ja @ lebih teruk lg.